O używaniu ChatGPT w biznesie- tekst napisany przez bota
Może podpowiedzieć jak, ale wykonać i zdecydować musi człowiek - mówi Krzysztof Kaliciński, konsultant i szkoleniowiec, Blackboard Consulting.
Nie używam tego podziału na co dzień, ale w tym wypadku dobrze oddaje możliwości AI.
AI może zająć się wszystkim poza tymi elementami biznesu czy zarządzania, które wymagają kontaktu z człowiekiem, interakcji, empatii, kreatywności i ostateczne nie podejmowania decyzji.
AI od liku lat testuje w stanach McDonald’s w kwestii przyjmowania zamówień online lub w drive thru.
Izraelski start-up Manna zajmujący się delivery używa AI do analizowania zapotrzebowania surowców, szacowania zamówień i zużycia surowców oraz wyznaczania i optymalizacji pracy kurierów i czasu dowozów.
Bardziej efektywne będzie korzystanie z indywidualnych szkoleń w trybie mentoringowym niż uczestnictwo w szkoleniach grupowych, bo wiedza tam podana jest dostępna w AI już dzisiaj - mówi Krzysztof Kaliciński.
wg horecatrends, tekst napisany przez bota AI na podstawie portalu horecatrands.pl
Komentarze
Prześlij komentarz
Muszę teraz sprawdzić ten komentarz pod względem spamu. Redakcja.