Informacja prasowa- Wybory na Facebooku: strategie walki - informacja prasowa Fundacji Panoptykon
Od: Fundacja Panoptykon <fundacja na serw. panoptykon.org>
Data: czwartek, 5 września 2019
Temat: [wydawnictwo:22567] Wybory na Facebooku: strategie walki - informacja prasowa Fundacji Panoptykon
Do: Adam Fularz
Mali na oślep, duzi strategicznie. Na celowniku głównie niezdecydowani – najmłodsi i najstarsi wyborcy. Do głosowania zachęcani zwłaszcza euroentuzjaści. Taki obraz toczonej na Facebooku walki o Parlament Europejski wyłania się z pilotażowych badań prowadzonych w ramach projektu badawczego Fundacji Panoptykon, Fundacji ePaństwo i Sotrendera. Jego inicjatorzy monitorują obecną kampanię wyborczą do Sejmu i Senatu i zachęcają wyborców do korzystania ze specjalnej wtyczki (..).
Zespół Fundacji Panoptykon
________________________
Mailing wysłany przez Fundację Panoptykon,
02-068 Warszawa
(..)
--Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD
--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl
Komentarze
Prześlij komentarz
Muszę teraz sprawdzić ten komentarz pod względem spamu. Redakcja.