Komunikat: Maja Ostaszewska poprowadzi happening "Polska wolna od futer" - zaproszenie
Redakcja serwisu otrzymała:
--
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
----------List z Otwarte Klatki ---------
Od: Otwarte Klatki <media na serw. otwarteklatki.pl>
Date: czw., 21 lis 2019 o 07:45
Subject: Maja Ostaszewska poprowadzi happening "Polska wolna od futer" - zaproszenie
To: , Adam Fularz
Od: Otwarte Klatki <media na serw. otwarteklatki.pl>
Date: czw., 21 lis 2019 o 07:45
Subject: Maja Ostaszewska poprowadzi happening "Polska wolna od futer" - zaproszenie
To: , Adam Fularz
Dzień dobry Panie Adamie,
W poniedziałek 25 listopada przypada Światowy Dzień bez Futra. Z tej okazji organizujemy przed gmachem Sejmu RP happening "Polska Wolna od Futer". Chcemy przypomnieć politykom nowej kadencji ich niedawne deklaracje poparcia dla wprowadzenia zakazu. Akcja jest przygotowywana w ramach kampanii społecznej "Cena futra".
W godzinach 13-15 przy skrzyżowaniu ulic Matejki i Wiejskiej będziemy rozmawiać z politykami i zachęcać do wytężonych prac nad zakazem. Główna część happeningu rozpocznie się o godzinie 14. Wydarzenie poprowadzi Maja Ostaszewska. W centrum happeningu znajdzie się nietypowa instalacja zwracająca uwagę na tragiczne warunki życia zwierząt futerkowych na fermach przemysłowych.
Głośne interwencje przeprowadzone w mijającym roku przez naszych aktywistów dowiodły po raz kolejny, że zakaz to jedyna droga, aby wyeliminować okrucieństwo wpisane w przemysł futrzarski. Według najnowszych badań opinii publicznej aż 73,1% Polaków uważa, że hodowanie i zabijanie zwierząt dla ich futer nie powinno być w Polsce dopuszczalne.
Na stoisku informacyjnym będzie można dowiedzieć się więcej o aktualnej sytuacji zwierząt futerkowych w Polsce. Podobne akcje odbędą się też w innych miastach.
Głośne interwencje przeprowadzone w mijającym roku przez naszych aktywistów dowiodły po raz kolejny, że zakaz to jedyna droga, aby wyeliminować okrucieństwo wpisane w przemysł futrzarski. Według najnowszych badań opinii publicznej aż 73,1% Polaków uważa, że hodowanie i zabijanie zwierząt dla ich futer nie powinno być w Polsce dopuszczalne.
Na stoisku informacyjnym będzie można dowiedzieć się więcej o aktualnej sytuacji zwierząt futerkowych w Polsce. Podobne akcje odbędą się też w innych miastach.
(...P
Pozdrawiam,
Marta Korzeniak
Stowarzyszenie Otwarte Klatki(..)
Otwarte Klatki | Open Cages
Celem Stowarzyszenia Otwarte Klatki jest zapobieganie cierpieniu zwierząt poprzez wprowadzanie systemowych zmian społecznych, dokumentowanie warunków chowu przemysłowego oraz edukację promującą pozytywne postawy wobec zwierząt. | Our goal is to prevent the suffering of animals through the introduction of systemic social change, documenting the conditions of factory farming and education to promote positive attitudes toward animals.
KRS: 0000444120
Zostaliśmy nagrodzeni tytułem:
We have been awarded:
__________________________________________________________________________
Merkuriusz Polski
Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.
Adam Fularz, manager Radiotelewizji
Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A, 65-154 Zielona Góra
Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764
POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.
Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.
Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.
Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.
Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych.
Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone.
Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)
W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf
Komentarze
Prześlij komentarz
Muszę teraz sprawdzić ten komentarz pod względem spamu. Redakcja.