Dotacje na promocję polskich marek w Hanowerze i Astanie - komunikat MR

50 mln złotych to pula środków dostępna w najbliższym konkursie Go to Brand.  Mikro, małe  i średnie przedsiębiorstwa tym razem będą mogły ubiegać się o dofinansowanie udziału w dwóch wydarzeniach: Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r. oraz targach Hannover Messe 2017.

Udział w największych światowych targach przemysłowych w Hanowerze oraz wystawie EXPO w Kazachstanie to ogromna szansa polskich producentów nie tylko na wypromowanie swoich produktów, ale też nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i obserwację trendów na globalnym rynku  – powiedziała wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz.

Na wsparcie mogą liczyć przedsiębiorstwa prowadzące działalność eksportową, posiadające innowacyjny wyrób lub usługę oraz aspirujące do bycia marką rozpoznawalną na rynkach międzynarodowych. W procesie oceny wniosku o dofinansowanie preferowane będą firmy, które wdrożyły, zleciły bądź zakupiły prace B+R albo prowadzą je samodzielnie.

Dofinansowanie pomoże pokryć m.in. koszty wynajmu powierzchni i zabudowy stoiska, usług doradczych dotyczących umiędzynarodowienia firmy, podróży służbowych, noclegów, a  także działań informacyjnych i promocyjnych związanych z udziałem w danym wydarzeniu.

Pełny katalog kosztów kwalifikowanych znajduję się w Regulaminie konkursu.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie przez miesiąc - od 12 stycznia do 13 lutego 2017 r.

Ogłoszenie konkursu zostanie opublikowane na portalu www.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Z pozdrowieniami
Departament Komunikacji
Ministerstwo Rozwoju
Pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

tel. 22 273 7113
e-mail: media@mr.gov.pl
www.mr.gov.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute