Pytanie o przepis zmuszający gminy do likwidacji skwerów, parków, boisk i placów zabaw

Dzien dobry.
Pytanie redakcji
Czy to prawda że "zniknąć ma (.....) przepis, który obliguje gminy do zapewnienia miejsc postojowych dla samochodów mieszkańców nowo budowanych budynków."? 

Koło mnie zlikwidowano wszystkie niemal place zabaw,  boiska na których grałem i się bawiłem jako dziecko.  Na osiedlu MCS zlikwidowano pod parking mój stary plac zabaw. Na ul. Zamenhofa zlikwidowano pod parking samochodowy boisko sportowe mojej szkoły podstawowej.  Podobnie jest w innych miastach Polski. 
Pozdrawiam
Adam Fularz
Dolina Zielona 24a Zielona Góra


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute