Zakłócenia łańcucha dostaw w 2022 r.- wyjaśnienia internauty

"
Myślę, że natknąłem się na prawdziwy spisek - zakłócenia w łańcuchu dostaw obwiniane przez COVID były w rzeczywistości spowodowane ogromnymi ilościami przenoszonej broni, a także krajami walczącymi o zmianę tego, na kim polegają w imporcie i eksporcie w ramach przygotowań do 3 wojny światowej.
Przyjrzałem się więc zakłóceniom w łańcuchu dostaw, które zostały spowodowane przez COVID, aby dowiedzieć się, czy którykolwiek z nich wpłynie na którąkolwiek z moich inwestycji na giełdzie.

Ale to, czego się dowiedziałem, nie miało żadnego sensu.

Dzieje się wiele zakłóceń, za które nie można winić COVID.

Zajmowałem się głównie drewnem, metalami i minerałami. Ale szukałem też innych materiałów budowlanych.

Tutaj robi się naprawdę dziwnie. Produkcja wcale nie zwolniła w przypadku wielu materiałów, na które patrzyłem. W rzeczywistości produkcja faktycznie wzrosła z powodu popytu spowodowanego remontami domów itp.

Wygląda na to, że wiele firm nie ma żadnych problemów z produkcją, przynajmniej nie od pierwszej fali po tym, jak zorientowali się, jak rozłożyć swoich pracowników i dostosować się do zmieniającej się sytuacji COVID.

Jeśli produkcja nie zwolniła, to dlaczego łańcuchy dostaw wciąż się załamują?

Nie mówię o lokalnych zakłóceniach w łańcuchu dostaw z towarów, które nie docierają do całego kraju. Przyglądam się zakłóceniom w łańcuchu dostaw spowodowanym problemami z wysyłką międzynarodową tylko dlatego, że chciałem mieć pewność, że firmy, w które zainwestowałem, nie będą miały problemów ze swoją działalnością, ponieważ mogą łatwo zorganizować własny odbiór z portu i są bardziej niż odpowiednio finansowane, aby to zrobić.

Przyjrzę się tu głównie kontenerowcom. W szczególności te, które wysyłają towary za granicę.

W tym miejscu natknąłem się na problemy.

W rzeczywistości nie wygląda na to, że kontenerowce w ogóle zwolniły podczas pandemii.

Wszystko, co mogłem znaleźć, początkowo pokazywało mniejszy ruch statków na regularnych trasach.

Ale potem dowiedziałem się, że niektóre statki nie tylko spędzają czas w portach. W ogóle nie ma ich w portach. Nie są nigdzie przechowywane. Po prostu ich "brakuje".

Próbowałem spojrzeć na mapy ruchu kontenerowców online i było sporo mniej kontenerowców podróżujących niż zwykle w pewnych okresach w ciągu ostatniego roku.

Ale myślę, że nadal podróżują, ale robią się ciemno (wyłączając śledzenie).

Podejrzewam, że powodem jest po prostu liczba statków w danym porcie.

Ale są porty, w których mógłbym śledzić, ile kontenerowców dotarło do portu. I konsekwentnie było to więcej niż kwota, która była faktycznie zakotwiczona.

Ale robi się jeszcze dziwniej. Skończyło się na tym, że oglądałem zdjęcia portów w mediach społecznościowych (sprawdzając daty opublikowania zdjęć). A liczba zakotwiczonych statków nie pasowała do tego, co powinno tam być na podstawie map.

Tak więc po sprawdzeniu ruchu statków do danego portu i policzeniu, ile statków powinno tam być, ponieważ mapy nigdy nie pokazywały statków opuszczających, zdałem sobie sprawę, że istnieje rozbieżność.

Gdzie są wszystkie zaginione statki? Wyraźnie opuścili porty i udali się gdzie indziej, ale ich nowe trasy nie są wyświetlane.

Największe zgłoszone zakłócenia kontenerowców miały miejsce w Chinach. Podobno porty zostały prawie całkowicie zamknięte z powodu COVID.

Ale znalazłem kilka innych dziwnych rzeczy. Odkryłem, że po załadowaniu niektórych statków zwykłymi materiałami zostały one następnie rozładowane, a materiały były przechowywane w magazynach, a materiał organiczny był wyrzucany. Może to być spowodowane próbą zminimalizowania problemu zepsucia towarów. Ale po co rozładowywać materiały budowlane, które nie mają okresu przydatności do spożycia?

I wygląda na to, że jest ogromny ból głowy z brakującymi chińskimi statkami.

https://www.cnn.com/2021/11/24/business/china-shipping-data-mic-intl-hnk/index.html

Tak jak podejrzewałem zgodnie z powyższym artykułem, jest 90% spadek chińskich statków wysyłających sygnały.

Są też doniesienia o tym, że rosyjskie statki towarowe ciemnieją.

Mamy więc brakujące chińskie statki i brakujące rosyjskie statki. Chiny są głównym partnerem handlowym Rosji, jeśli chodzi o import i eksport.

https://www.voanews.com/a/russian-cargo-ships-spotted-going-dark-to-evade-sanctions-/6505792.html - artykuł o rosyjskich statkach również ciemniejących.

Byłem również zainteresowany tym, że sporo krajów opracowało broń specjalnie zaprojektowaną do wystrzeliwania z kontenerowców.

https://www.navyrecognition.com/index.php/naval-news/naval-news-archive/2019/april/6971-china-is-building-long-range-cruise-missiles-launched-from-ship-containers.html

Jest też kontenerowiec, który miał "pożar" u wybrzeży wyspy Vancouver. Pożar, który w jakiś sposób spowodował" wypadnięcie za burtę ponad 100 kontenerów.

Statek nazywa się Zim Kingston i można go łatwo znaleźć w google images.

Nie wygląda na to, że statek się zapalił. Wygląda na to, że to kurwa eksplodowało. Nie masz 109 pojemników, które wychodzą za burtę z pożaru, po prostu stopią się lub pozostaną na miejscu.

https://www.observerbd.com/news.php?id=336932

Z jakiegoś powodu władze nie mogą uzyskać listy tego, co faktycznie znajdowało się w żadnym z kontenerów.

A potem mamy to tutaj.

https://www.youtube.com/watch?v=LNDhIGR-83w

W porcie w Bejrucie doszło do potężnej eksplozji z kontenera, w którym rzekomo znajdowały się "fajerwerki" przechowywane obok "azotanu amonu".

Ale jeśli obejrzysz film, wyraźnie zobaczysz, że z pojemników wydobywają się strzały, a następnie następuje potężna eksplozja, która jest wyraźnie wybuchem bomby i wyraźnie wykracza poza coś, co spowodowałby azotan amonu. Jest to rodzaj eksplozji, która może pochodzić tylko z wybuchowego związku wewnątrz jakiegoś "pocisku", gdzie tego rodzaju ciśnienie może narastać podczas detonacji.

Pojemnik był wyraźnie pełen amunicji!

Edytuj: https://graphics.reuters.com/LEBANON-SECURITY/BLAST/yzdpxnmqbpx/

Eksperci szacują, że potężna eksplozja magazynowa, która wysłała niszczycielską falę uderzeniową przez Bejrut, może być jedną z najsilniejszych eksplozji niejądrowych, jakie kiedykolwiek zarejestrowano.

Edit: "Eksperci oszacowali rozmiar wybuchu jako odpowiednik 200 do 300 ton materiałów wybuchowych" - To wyraźnie zaprzecza wyjaśnieniu nawozu, ponieważ sprawia, że eksplozja jest większa niż największe nienuklearne urządzenie wojskowe.

W innych artykułach prasowych wspomniano, że powyższa eksplozja była związana z rosyjskim kontenerowcem.

Ten rodzaj przemytu miał miejsce już wcześniej podczas tego, co teraz będę nazywał ostatnią zimną wojną. W 1962 roku Rosjanie przemycili na Kubę broń nuklearną średniego zasięgu za pomocą komercyjnych statków żeglugowych.

Edit: Nie skończyłem jeszcze pisać posta i przypadkowo już go opublikowałem. Jednak wciąż nie zagłębiłem się w część teorii o krajach walczących o zmianę tego, na kim polegają na jakich towarach i usługach. Zasadniczo można to po prostu śledzić, sprawdzając, ile ruchu odbywa się tam iz powrotem między różnymi krajami i kilkoma innymi krajami, w których kontenerowce "ciemnieją", wysyłając mniej statków wzdłuż zwykłych tras.

Edit: Po prostu zrobiło się dziwniej...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/2020_Beirut_explosion

We wrześniu 2021 roku OCCRP opublikowało dochodzenie, które powiązało Savaro Limited z ukraińską firmą handlującą chemikaliami, kierowaną przez ukraińskiego obywatela Wołodymyra Verbonol.

--------------TO PONIŻEJ DODAŁ PÓŻŃIEJ W KOMEKATRZU BO NIE MÓGŁ JUŻ EDYTOWAĆ POSTA(✌ ゚ ∀ ゚)☞------------

Oświadczenie: Myślę, że niektóre zakłócenia w łańcuchu dostaw są w rzeczywistości spowodowane przez broń wysyłaną w kontenerowcach i przez kraje walczące o udowodnienie swoich łańcuchów dostaw na nadejście 3 wojny światowej i trwa to od co najmniej 2019 roku.

Edit: Nie mówię, że WSZYSTKIE zakłócenia są spowodowane handlem bronią, ale myślę, że to zdecydowanie przyczynia się.

Edytuj: https://graphics.reuters.com/LEBANON-SECURITY/BLAST/yzdpxnmqbpx/

Eksperci szacują, że potężna eksplozja magazynowa, która wysłała niszczycielską falę uderzeniową przez Bejrut, może być jedną z najsilniejszych eksplozji niejądrowych, jakie kiedykolwiek zarejestrowano.

Edit: To po prostu stało się bardziej dziwne i Reddit nie pozwoli mi ponownie edytować postu, więc zostawię ten link i zacytuję tutaj.

https://beirut-today.com/2021/02/11/what-is-savaro-ltd-and-how-is-it-linked-to-the-beirut-blast/

"Savaro jest zarejestrowana jako firma zajmująca się handlem chemikaliami w Wielkiej Brytanii, ale jest porównywana do firmy fasadowej. Nie ma wielu prawdziwych pracowników, bardzo mało postępowań biznesowych i do tej pory odmówił ujawnienia swoich beneficjentów rzeczywistych, zgodnie z raportem Reutersa."

zródło--->https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/ty7ecn/i_think_i_stumbled_on_a_real_conspiracy_the/ tłumaczenie wg wykop.pl

--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute