Wspomnienia z dnia 26 października 2022

1. Wyjazd do skateparku.  Znów za wszystko odpowiadam bo jak coś się spieprzy to z automatu wina dorosłych. Wali się hukajką w palec więc jadę do sklepu mu po lód.  Daję plastry ale to za mało. Nie wziąłem apteczki. Kolejnym razem może być gorzej -ostrzega mnie kumpel mówiąc o odpowiedzialności jak się komuś coś bardziej stanie. 

2. Jestem na skejcie choć nie mogę wjechać na rollina. Rozpędzam się i zjeżdżam z na biegu nie mając dość siły.  Dzieci mogą a ja nie mogę. Potulnie trenuję dalej.  

3. Dzieci mnie gaszą i krzyczą na mnie że stary dziad czegoś nie może na skejcie.  Autentyczne. Ta zobaczymy jak będziesz w moim wieku.  

4. Konto na insta.  Chyba go już nie mam bo ziomek już z nami nie jeździ a za filmy chce hajs.  Ma pewnie spore wymagania hajsowe bo na skatepark przyjeżdżał w najdroższych możliwych ciuchach.  

Ciąg dalszy nastąpi


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute