Wspomnienia z dnia 31 sierpnia 2021

1. No cóż. Popychają mnie dzieci na skateparku wyższe ode mnie. Lepę mi strzelą w kask. Chcą się bić ze mną. Jak wjadę na halfpajp to słyszę że halfpajp jest ich a ja mam piramidkę i benk. 
Nauczyciele mają chyba niełatwo w tych czasach. 
2. Likwidacja całej masy linii autobusów miejskich. Już mało kto jeździ komunikacją miejską bo jest to monopol jednej firmy która tylko tnie i tnie. Dzisiaj z targu do domu jechałem z dwoma przesiadkami czyli bym normalnie 9 złotych w jedną stronę zapłacił. Ale tylko raz na gapę jechałem i dwa razy kasowałem bilet bo tyle to żal mi płacić za podróż 3 czy 4 km. Autobusy jeżdżą już tak rzadko że nie ma sensu na nie czekać.  Nocne już całkiem pocięte są o połowę usług.  
3. Smutny to był dzień bo przyszła pora roku deszczowa i chłodna. Miłe wakacje minęły już. W moim mieście mało kto już został- większość znajomych nagle się powyprowadzała. Tak po prostu wykorzystali wakacje by znaleźć inne miejsce do życia. 

Adam Fularz


--
null

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute