"Dziś informujemy między innymi o tym, że ławice martwych ryb są już na Odrze w centrum Szczecina, a na reprezentacyjnych bulwarach cuchnie."


Poranek Wyborczej, fragment wg Poniedziałek, 22 sierpnia 2022  Przygotował Michał Nogaś,
dziennikarz Gazety Wyborczej
 
 

"Podróżowałem dziś pociągiem z Sopotu do Warszawy. Pasażerka siedząca na miejscu obok, pogrążona w lekturze tygodnika "Sieci" braci Karnowskich (tego samego magazynu, który po 24 lutego opublikował 11-stronicowy wywiad z rosyjskim ambasadorem), zwróciła się do mnie nagle słowami: "I pan widzi, Tusk nam zatruł rtęcią tę Odrę". Spojrzałem na kobietę z niedowierzaniem, ale wtedy zobaczyłem okładkę pisma, a na niej byłego premiera i tytuł głoszący, że doszło w Polsce do "rtęciowego puczu". Ponieważ siedzieliśmy w wagonie ciszy, nie zdecydowałem się wejść w dyskusję z czytelniczką "Sieci", zacząłem jednak rozważać, do jakich absurdów muszą już posuwać się prawicowi publicyści, by próbować zakryć niekompetencję rządu. Rządu, którego nie są wyborcami, ale beneficjentami i wyznawcami."
(..)  dziś informujemy między innymi o tym, że ławice martwych ryb są już na Odrze w centrum Szczecina, a na reprezentacyjnych bulwarach cuchnie.(...)
--


wybrał:

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute