O wydawcy działu finansowego

Adam Fularz


Opis tematyki:
Zajmuję się teorią regulacji rynków, zawodnością rynków, ekonomiką miejską i regionalną, teoriami rozwoju miast i regionów. Tutaj chcę publikować mój dorobek zawodowy, felietony i komentarze. Po prywatne opinie zapraszam na osobny blog. Poglądy obyczajowe: socliberał, gospodarcze: ordoliberał, wyznanie: Rastafari/Baha'i.

Rocznik 1979. Jestem ekonomistą piszącym na tematy z pogranicza ekonomiki rynków sieciowych, ekonomiki infrastruktury oraz ekonomiki miejskiej i regionalnej. Jednocześnie jestem Głównym Ekonomistą portalu Polska Liberalna, gdzie redaguję dział gospodarczy.
Urodziłem się w przygranicznej części Polski, wykształciłem się m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii. W Niemczech uczęszczając do gimnazjum Neuzelle oraz Uniwersytetu Europejskiego Viadrina. We Francji ukończyłem zarządzanie na Universite de Metz. We Frankfurcie nad Odrą prowadziłem badania nad ekonomiką transportu, zdobyłem dyplom, potem kontynuowałem pracę badawczą na University of Leeds (ITS), prowadząc także pierwsze moje zajęcia- ćwiczenia dla studentów z matematyki inżynierskiej i statystyki.
Po powrocie do Polski intensywnie zająłem się pracą zawodową. Obecnie prowadzę badania nad ekonomiką transportu dla mojej kolejnej pracy badawczej, piszę także artykuły o ekonomice miast oraz o ekonomice kultury. Pracuję zawodowo jako wicedyrektor w zarządzie spółki sektora przetwórstwa tworzyw sztucznych, jako manager w sektorze handlu hurtowego, jako redaktor elektronicznej prasy codziennej, jako badacz. Ponadto udzielam się społecznie w całej litanii różnych ruchów i inicjatyw.
Jeżdżę na snowboardzie, wakeboardzie, mountainboardzie, szaleję na rowerze do downhillu. We wtorki i czwartki na Skaryszewskiej 15 w Warszawie o godzinie 17.30 współprowadzę z naszym teamem trening capoeiry angoli dla dzieci. Przyprowadźcie wasze dzieci w wieku 6-12 lat do naszej akademii.

http://pl.gravatar.com/adamfularz

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute