Kandydaci nie wiedzą czy spełnili wymogi formalne w konkursie na prezesa TVP

Nieprawidłowości w konkursie na prezesa TVP


- Nic nie wiem na temat tego, czy przeszedłem chociaż przez sito wymogów formalnych. Nie mam ani jednego polskiego dyplomu ukończenia uczelni wyższej, ponieważ studiowałem i odbywałem studia doktoranckie poza Polską. Nie wiem czy moje zagraniczne dyplomy w ogóle uznano i zrozumiano. Nic nie wiem na temat tego, jakie wymogi formalne zostały niedopełnione- czytałem o odrzuceniu wielu podań kandydatów. RMN w ogóle nikogo nie poinformowała, czy przeszedł do drugiego etapu konkursu.

Podobno oceniano doświadczenie telewizyjne. Przyszłością jest jednak telewizja w sieci Internet i tylko o tym pisałem w swoim podaniu. Chciałem przebudować TVP w rodzaj polskiego Netflixa. 

Dziwię się jak w ciągu dwóch posiedzeń można przeczytać taki stos dokumentów.  Przygotowałem bardzo obszerne materiały. Mam wrażenie że cały konkurs ma charakter polityczny, a wykształcenie czy doświadczenie nie liczy się. Sam zbudowałem ogólnopolskie media, mamy liczne usługi konkurencyjne wobec światowego potentata Google- agregatory wiadomości, sieci społecznościowe, portal bloggerski, system składu i publikacji książek, systemy rezerwacyjne i wiele innych usług. Całość tych usług sam sfinansowałem (dotację PARP nam odebrano) i wyegzekwowałem od wykonawców. Tymczasem w mediach słyszę że część podań i część kandydatów była egzotyczna. W ogóle nawet nie podano do wiadomości listy kandydatów, nie wiadomo nic. Mam wrażenie że ten nieprzejrzysty konkurs to tylko listek figowy i tani sposób na zebranie od naiwnych bezpłatnych biznesplanów dla rządowej telewizji. Jako ekonomista i tak się produkuję pro publico bono, więc przystałem na te warunki, ale mam wrażenie że RMN w ogóle nie miała czasu zapoznać się z tym co proponowali kandydaci. Dlacego nie ujawnić, nie opublikować opracowań na temat TVP, jakie przesłali kandydaci? Poznamy wówcas, jakimi kryteriami kierowała się RMN.

Adam Fularz,
Radiotelewizja

Adam Fularz, prezes zarządu wydawnictwa Merkuriusz Polski (Wieczorna.pl sp. z o.o. ) i szef kanału telewizji internetowej Radiotelewizja (www.opera.rtvp.pl ), 


Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute