Do p. Witold Graboś/ członek KRRiT via Biuro Prasowe KRRiT



"Internet nobilituje blogerów niezależnie od ich umiejętności dziennikarskich. Ci, co wchodzą na ich strony też nie szukają intelektualnych zawiłości, ani poważnych publikacji profesjonalnych dziennikarzy. Szukają uproszczonej wersji świata na poziomie uproszczonej jego percepcji. To ta samonakręcająca się maszyna, o której już wspomniałem. Jeśli dany blog odnotuje dużą liczbę wejść, to zainteresują się nim reklamodawcy. Ci sami, którzy niegdyś sprawdzali nakłady renomowanych tytułów. Zastanawiające, że przy mnogości technicznych form przekazu i wielości programów obserwujemy ubóstwo treści i uniformizację formy. "

wg W. Graboś "Władzę przejmuje ulica", w: rp.pl, dostęp 23/4/14

Drogi Panie Graboś,
Jestem bloggerem, prowadzę blogi lokalne od 1994 roku, bazujemy na bardzo prostych technologiach. Próbowałem nawet kilkukrotnie zlecić spore realizacje skomplikowanych witryn- nawet obecnie mamy dwie umowy z wykonawcami- działają oni jak muchy w smole. Na przykład wykonawca któremu zlecałem coś drobnego kilka miesięcy temu, dopiero teraz dokończył swoje malutkie dzieło. Mimo że cały czas mamy gotówkę na koncie, wykonawcy działają nader opieszale, niczym w krajach Ameryki Łacińskiej.

Mimo że mamy nieco większe media ze 100 wydaniami lokalnymi, dalej bym określił siebie jako bloggera. Jeśli wg Pana złożoność portalu stanowi o jakości treści, to obawiam się że nie rozumie Pan tego rynku.

Wg mnie jest Pan mało zorientowany w kwestii blogów, obraża Pan bloggerów specjalistycznych - od ekonomii (jak ja) czy od kultury. Sugeruję aby rozważył Pan wstrzymanie się od oceny jakości blogów, których- mniemam z Pana tekstu- nie przegląda Pan, lub trafia na jakieś mało poprawne merytorycznie.

Zupełnie odmiennie od Pana, nie czytam prasy "tradycyjnej", informacje- np. ekonomiczne- tam podawane- traktuję sceptycznie, ukończywszy niedawno specjalizację z fałszowania danych statystycznych. Dziennikarstwo w wykonaniu bloggerów w mojej opinii nie różni się wiele od polskiego komercyjnego, a nawet często je przerasta jakościowo. Sam zaczynałem od blogów i znam wielu bloggerów, których tak Pan obraża.

Podsyłam blog mojego sąsiada z osiedla- dostał za niego jakies wyróżnienie:
http://politolognarapie.pl/

Niestety nie wiem o czym pisuje, ponieważ go nie abonuję.

Pozdrawiam,

--
Adam Fularz
Wieczorna.pl
T +48604443623
+442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra




--
--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute