Dziś w Zielonej Górze. Płatek śniegu wpadł mi w oko i strasznie szczypało...

Idę sobie w Zielonej Górze do centrum handlowego Auchan. Jest około godziny 20:05, jestem na parkingu przed centrum handlowym Auchan przy ul. Energetyków 2A. Nakładam maskę antysmogową bo coś śmierdzi w powietrzu i to okrutnie (maskę antysmogową noszę, nauczony doświadczeniem, że jak śmierdzi i jej nie włożę, to potem boli mnie głowa). Wtem w oko wpada mi płatek śniegu- najprawdopodobniej to był płatek, bo akurat padał śnieg. I zaczyna mnie mocno piec to oko do którego to coś wpadło. Biegnę do centrum hndlowego do toalety, przemywam to oko...W domu jeszcze przemywam kroplami ziołowymi to oko.

Czy ten śnieg był toksyczny? Tak sądzę, na podstawie tego co się zdarzyło- tego piekącego bólu.

Poza tym, w zasadzie fajny dzisiaj dzień był. O 10 rano pocisnąłem na akrobatykę a stamtąd prosto do parku trampolin po drugiej stronie miasta, i dopiero po 10 godzinach ciśnięcia trików wyszedłem stamtąd. Uczyłem się skakać w dół na materac z 2 metrów jednocześnie robiąc salto do przodu. Nawet trochę mi wyszło. .. uczyłem się też salto bokiem ale mi się nie udało go zrobić choć próbowałem ze 3 godziny. Ta niewiarygodna okazja do trenowania tricków do sztuk walki to było otwarcie toru ninja w parku trampolin na ul. Dekoracyjnej w Zielonej Górze. Z tej okazji zaplanowano pokazy le parkour. O 15-tej, 16-tej i 17-tej brałem udział w pokazie le parkour. Pokazałem co się nauczyłem na kursie zaawansowanego le parkour, choć raz potknąłem się w trakcie pokazu :-(. 


--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute