Redakcja otrzymała list do publikacji - Szczyt CSA 2019 w Kolonii

Redakcja otrzymała list- zawierający poniższy artykuł: 
Od: Marlena Swist 
Data: środa, 29 maja 2019
Temat: [zamowienia] Artykuł do publikacji - Szczyt CSA 2019 w Kolonii
Do: Adam 


Dzień dobry Pane Adamie,

 

Jakiś czaas temu, w marcu, opublikował Pan na swoim portalu Wieczorna.pl artykuł dotyczący E-mail Marketingu, a dokładniej dot. Szczytu CSA w Kolonii w Niemczech, który to odbył się w kwietniu br.

Mam nowy tekst do publikacji jeżeli byłby Pan zainteresowany.

Tekst jest podsumowaniem konferencji wyżej opisanej konferencji CSA.

Przesyłam tekst poniżej (..) oraz logo CSA i zdjęcie autorki w załączeniu.

 

(..)


 

E-mail dziś i jutro - indywidualny, interaktywny, interesujący

 

Szczyt CSA 2019 w Kolonii - „E-Mail just for you" większą relewancją i doświadczeniem użytkownika

 

Znacznie więcej niż tylko "poczta". Dzisiejsza poczta elektroniczna może zrobić o wiele więcej niż tylko wysyłać wiadomości tekstowe. Według uznanych na całym świecie ekspertów pocztowych, w przyszłości stanie się jeszcze bardziej indywidualna, istotna i interaktywna. Podczas 6. szczytu CSA 2019 w Kolonii, w którym wzięło udział ponad 130 uczestników z 15 krajów pod hasłem "E-Mail Just for you", skupiono się na pytaniach, takich jak: w jaki sposób mogę bardziej indywidualnie dostosować pocztę do potrzeb każdego odbiorcy, jak mogę zmotywować odbiorcę do reagowania na moje przesłanie i jak mogę zwiększyć znaczenie moich maili dla odbiorcy, a wszystko to na podstawie istniejących lub jeszcze niezdefiniowanych standardów.

 

Julia Janssen-Holldiek, dyrektor Certified Senders Alliance (CSA), rozpoczęła od wyjaśnienia, w jaki sposób CSA działa jako ogniwo łączące mailerów i dostawców usług poczty elektronicznej, aby zapewnić, że poczta elektroniczna pozostanie w przyszłości uznanym, pouczającym i bezpiecznym narzędziem marketingowym. Największym wyzwaniem dla CSA i jej członków w ubiegłym roku było z pewnością wdrożenie wymogów nowo uchwalonego rozporządzenia o ochronie danych osobowych DSGVO (pl: RODO). Ale CSA stale pracuje również nad określeniem i ustanowieniem nowych standardów jakości dla korespondencji handlowej, wykraczających poza wymogi prawne. CSA reprezentuje obecnie 115 certyfikowanych nadawców i ma ponad 50 międzynarodowych dostawców skrzynek pocztowych i partnerów technologicznych na pokładzie.

 

Julia Janssen-Holldiek wskazała trendy, które będą miały znaczący wpływ na marketing elektroniczny w najbliższej przyszłości. Jednym z tych trendów jest stale rosnąca fala e-maili, które codziennie trafiają do skrzynek pocztowych. Podczas gdy w 2018 r. na całym świecie było około 280 miliardów e-maili dla 3,8 miliarda użytkowników poczty elektronicznej dziennie, według obecnych szacunków do 2022 r. będzie to 333 miliardy e-maili dziennie. Kolejnym trendem jest rosnąca indywidualizacja i personalizacja. Jeśli produkty takie jak trampki lub meble mogą być już indywidualnie zaprojektowane w Internecie, wówczas marketing i tym samym poczta elektroniczna muszą stać się bardziej indywidualne i osobiste. Odbiorcy poczty elektronicznej powinny odnosić wrażenie, że otrzymują wiadomość e-mail skierowaną do nich osobiście, zawierającą dokładnie takie informacje, jakich potrzebują. Jeśli odbiorca jest w stanie zmotywować się do interakcji, jego poczta osiągnęła już znacznie więcej niż wiele miliardów innych maili wysyłanych każdego dnia.

 

Mark Robbins, Senior Product Manager w Sales Force i uznany na całym świecie guru do spraw poczty elektronicznej, wyjaśnił, jak może wyglądać taka interakcja. Na wybranych przykładach pokazał, jak odbiorcy mogą działać w interaktywnych wiadomościach e-mail, jaką wartość dodaną oferuje odbiorca i jakie aspekty techniczne należy wziąć pod uwagę. Interakcja w wiadomościach e-mail jest tylko jedną z form tzw. zaangażowania klienta. Innym jest ankieta dla klientów, która dostarcza jeszcze bardziej cennych informacji na temat życzeń klientów. Leonie Jonker, Retention Manager w Paula's Choice Skin Care Europe, międzynarodowej firmie zajmującej się sprzedażą wysyłkową kosmetyków, wyjaśniła, w jaki sposób ankiety i opinie mogą być wykorzystane do nawiązania dialogu z klientami, poznania ich preferencji, poprawy jakości korespondencji z odpowiednią zawartością i zwiększenia sprzedaży.

 

Zaangażowanie klienta, indywidualizacja i personalizacja to ważne aspekty e-mail marketingu, oparte na wiarygodnych i wiążących standardach jakości. Standardy te obejmują również schema.org. Magnus Eén z "Westwing" i dr Conny Junghans z "1&1" pokazali, w jaki sposób schema.org i strukturalne dane mogą być wykorzystane do poprawy jakości wiadomości e-mail i do udostępnienia najważniejszych informacji w znormalizowany sposób. schema.org jest wspólnym projektem Google, Microsoft, Yahoo i Yandex i dostarcza dodatkowych informacji na stronach internetowych i w wiadomościach e-mail w tzw. schematach. W ten sposób odbiorca wiadomości e-mail natychmiast widzi informacje, które są dla niego ważne i może odpowiednio zareagować. Tworzy to zaufanie i poprawia komfort użytkowania.

 

Tobias Herkula von Cyren, dawny znajomy na szczycie CSA, wyjaśnił, jak ważna jest tzw. aligment domeny dla reputacji własnej marki i możliwości dostarczania maili reklamowych. Ponieważ dostawcom usług poczty elektronicznej (ESP) bardzo trudno jest bezpiecznie rozróżnić legalne wiadomości e-mail od spamu, błędy mogą pojawić się w obu kierunkach. Legalne wiadomości są klasyfikowane jako spam, a wiadomości spam są dostarczane. Marki powinny zatem zapewnić zgodność zarówno adresu nadawcy (From address), jak i ścieżki powrotnej (MFrom address).

 

John Levine, właściciel Standcore LLC, mówił o pułapkach i przeszkodach, które mogą kryć się w internacjonalizacji adresów e-mail i w jaki sposób je ominąć. Według Johna Levine'a, internacjonalizacja adresów e-mail (EAI) nie może być dłużej wstrzymywana, ponieważ teraz należy możliwie jak najszybciej dostosowywać się do wyzwań. Różne kierunki pisania i zadziwiająco podobne formy o różnych znaczeniach to tylko dwa przykłady tego wyzwania.

 

Od czasu wejścia w życie podstawowego rozporządzenia UE w sprawie ochrony danych DSGVO (pl: RODO) do przechowywania i przetwarzania danych osobowych wymagane jest tzw. podwójne wyrażenie zgody (DOI: Double opt-in) osoby, której dane dotyczą, która to zgoda oczywiście musi być również udokumentowana i (bezpiecznie) przechowywana. André Moll z Doichain LVC i Stephan Zimprich, szef grupy kompetencji Blockchain w stowarzyszeniu ekointernet, przedstawili podejście do ewentualnego wykorzystania Blockchain do zdecentralizowanej i odpornej na fałszerstwa dokumentacji DOI.

 

W końcowym wykładzie Marcela Beckera z Verizon Media Group i Setha Blank of Valimail kluczową rolę odegrały również standardy. Na początku okazało się, że ponad 70 proc. konsumentów nadal preferuje pocztę elektroniczną do komunikacji pomiędzy marką a konsumentem. Ich zdaniem, email marketing jest zdecydowanie wiodącym ogniwem komunikacji pod względem ROI, czyli zwrotu z inwestycji i będzie nadal rozwijał się w nadchodzących latach dzięki nowym standardom i technologiom, takim jak BIMI, AMP i SCHEMA.

 

Certified Senders Alliance CSA jest wspólnym projektem Stowarzyszenia internetowego eco e.V. i Niemieckiego Stowarzyszenia Marketingu Dialogowego (DDV). Aktualne informacje na temat pracy CSA, certyfikacji z CSA oraz bieżących technicznych i prawnych aspektów e-mail marketingu można znaleźć na stronie https://certified-senders.org/de.

 

Tekst: Julia Janssen-Holldiek, dyrektor Certified Senders Alliance (CSA)

 

 

 

 

 

Pozdrawiam Serdecznie
Marlena Świst

 



TEMA Technologie Marketing AG
Communications to Success

Aachener-und-Münchener Allee 9
52074 Aachen
Germany
(..)
www.tema.de

Aachen   Berlin   Dortmund   Munich   Stuttgart   Beijing   Chicago   Paris   Shanghai
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vorstand: Dr. Günter Bleimann-Gather , Hans Symanczik

Vorsitzende des Aufsichtsrates: Prof. Dr. Malte Gather
Amtsgericht Aachen, HRB 8320

 

 

 

Von: Adam Fularz [mailto:adam.fularz@wieczorna.pl]
Gesendet: Mittwoch, 20. März 2019 15:11
An: Marlena Swist
Betreff: Re: [zamowienia] Artykuł do publikacji - Szczyt CSA 2019 w Kolonii

 

dziękuję także 

adam

W dniu środa, 20 marca 2019 Marlena Swist napisał(a):

Dzień dobry,

Panie Adamie, dziękuję za maila.

Mit freundlichen Grüßen / Best regards / Pozdrawiam Serdecznie
Marlena Swist

TEMA Technologie Marketing AG
Communications to Success

Aachener-und-Münchener Allee 9
52074 Aachen
Germany
Tel.: +49 241 88970-530
Fax: +49 241 88970-999
Email:
swist@tema.de
www.tema.de

Aachen   Berlin   Dortmund   Munich   Stuttgart   Beijing   Chicago   Paris   Shanghai
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vorstand: Dr. Günter Bleimann-Gather , Hans Symanczik

Vorsitzende des Aufsichtsrates: Prof. Dr. Malte Gather
Amtsgericht Aachen, HRB 8320

 

Von: Adam Fularz [mailto:adam.fularz@wieczorna.pl]
Gesendet: Mittwoch, 20. März 2019 14:36
An: Marlena (..)

Dzień dobry,

 

Panie Adamie, czy artykuł który Panu przesłałam w zeszły czwartek (o konferencji CSA w Kolonii) został już może opublikowany na wieczorna.pl ? Jeśli tak, to czy mogłabym prosić o link do niego?

 

Mit freundlichen Grüßen / Best regards / Pozdrawiam Serdecznie
Marlena Swist

TEMA Technologie Marketing AG
Communications to Success

Aachener-und-Münchener Allee 9
52074 Aachen
Germany
Tel.: (..)

www.tema.de

Aachen   Berlin   Dortmund   Munich   Stuttgart   Beijing   Chicago   Paris   Shanghai
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vorstand: Dr. Günter Bleimann-Gather , Hans Symanczik

Vorsitzende des Aufsichtsrates: Prof. Dr. Malte Gather
Amtsgericht Aachen, HRB 8320

 

Von: Marlena Swist
Gesendet: Donnerstag, 14. März 2019 11:10
An: 'Adam Fularz'
Betreff: AW: [zamowienia] Artykuł do publikacji - Szczyt CSA 2019 w Kolonii

 

Witam ponownie,

 

Panie Adamie, dziękuję za tak szybką odpowiedź. Oczywiście, poniżej przesyłam tekst.

Czy mogłabym prosić o link do strony, jak tekst zostanie opublikowany? Będę bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam serdecznie!

 

Treść artykułu:

 

Szczyt CSA 2019: Rozwój marketingu e-mailowego

w oparciu o obowiązujące standardy i zaawansowane technologie

 

Sukces poprzez standaryzację i indywidualność - eksperci na szczycie CSA 2019 w Kolonii poświęconemu technicznym i prawnym aspektom marketingu e-mailowego

 

 

Powiadają, że zmarli wciąż są wśród nas. Około 35 lat po premierze w Niemczech i pomimo opinii wielu samozwańczych ekspertów, poczta elektroniczna jest bardziej żywa niż kiedykolwiek wcześniej - i, jak zawsze, nie zawsze uchodzi ona za narcystyczną. Spam i phishing w elektronicznych skrzynkach pocztowych wielokrotnie powodują problemy dla odbiorców i szkodzą nie tylko reputacji samej poczty, ale także nadawcom. Ponadto poczta elektroniczna ma dzisiaj przypiętą łatkę niewystarczająco "modnej", aby sprostać indywidualnym oczekiwaniom konsumentów w dzisiejszych czasach.

 

Przepisy prawne, takie jak podstawowe unijne rozporządzenie o ochronie danych, które weszło w życie w 2018 r., dość dokładnie określają, kto i na jakiej podstawie może wysłać e-mail. Nie jest to jednak tak proste jak mogłoby się wydawać, o czym świadczy codzienny napływ spamu. E-mail marketerzy, dostawcy usług internetowych i dostawcy usług poczty elektronicznej pracują razem od lat, aby była ona lepszym i bardziej wiarygodnym narzędziem marketingowym. Słowo kluczowe: "samoregulacja". Eksperci z całego świata będą rozmawiać o tym, jak może to funkcjonować i jakie wymagania techniczne kryją się pod hasłem "E-Mail - Just For You" na szczycie CSA w Kolonii w dniach od 10 do 12 kwietnia 2019.

 

"Technicznie rzecz biorąc, każdy może wysyłać swoje e-maile", mówi Julia Janßen-Holldiek, dyrektor Certified Senders Alliance (CSA). Wiadomości e-mail są łatwe do utworzenia, niezależne od platformy, wymierne i przede wszystkim bezpłatne. To czyni z nich idealne narzędzie marketingowe. Właśnie tak. Niestety, jak już wspomniano, e-mail i jego nadawcy nie wszędzie cieszą się pochlebną opinią. Jednym z powodów jest to, że odbiorcy zawsze znajdują w skrzynce odbiorczej wiadomości, których nie chcą otrzymywać i których treścią nie są zainteresowani. Ponieważ jednak niektórzy nadawcy nie dbają o podporządkowanie się obowiązującemu prawu, a rozpatrywanie każdego indywidualnego przypadku jest nierealne, należy polegać na samoregulacji.

 

Dostawcy skrzynek pocztowych stanowią ważną część tej samoregulacji. Usługodawcy Ci postawili na swoje filtry ponad doświadczenia użytkownika, które mają na celu zapewnienie, że odbiorcy otrzymują tylko te wiadomości, które chcą. Ponadto, aby ich e-maile mogły przejść przez te filtry, muszą być spełnione określone wymagania techniczne. To, jak muszą wyglądać te standardy, zostanie omówione podczas osobnego warsztatu na szczycie CSA. Oczywiście sami dostawcy usług pocztowych są zainteresowani tym, aby i standardy te były przestrzegane i doświadczenia użytkowników odbiorców poczty były jak najbardziej pozytywne. Dlatego współpracują oni także, po części wspólnie z nadawcami, w celu poprawy doświadczeń klientów - odbiorców poczty - i ochrony ich przed nieprzyjemnymi wiadomościami w skrzynce mailowej. Te tematy również będą omawiane w głównym dniu szczytu i dadzą nam pogląd na to, jak będą wyglądać e-maile w przyszłości. Nowe technologie zapewnią klientom poczucie, że nie mają oni więcej do czynienia z marketingiem e-mailowym jako tylko z nudnym kanałem push, ale także zainspirują jego adresatów.

 

Przy założeniu, że e-mail jest "legalnie czysty" i spełnia standardy providerów, nie ma pewności, że zakończy się to sukcesem i że odbiorca wykaże pożądaną przez nadawcę reakcję. "Nasze motto E-Mail - Just For You z jednej strony podkreśla indywidualne życzenia odbiorcy poczty, aby otrzymywać pocztą elektroniczną tylko ważne, adekwatne informacje dostosowane do jego własnych potrzeb. Z drugiej strony, odzwierciedla profesjonalne dążenia marketerów do budowania bliskich, osobistych i ostatecznie opłacalnych relacji z istniejącymi lub potencjalnymi klientami", mówi Julia Janßen-Holldiek.

 

Im bardziej spersonalizowana i dostosowana do konkretnego odbiorcy poczta, tym bardziej jest ona dla niego istotna. Dlatego też kilka prezentacji na szczycie CSA Summit zajmie się odpowiedzią na pytanie, w jaki sposób wykorzystać interaktywne e-maile lub informacje zwrotne od klientów, aby zoptymalizować doświadczenia użytkowników w e-mail marketingu przy jednoczesnym zachowaniu zaufania do kanału wiadomości "e-mail" poprzez przestrzeganie standardów.

 

Certified Senders Alliance CSA jest wspólnym projektem Stowarzyszenia Internetowego Eco e.V. i Niemieckiego Stowarzyszenia Marketingu Dialogowego (DDV). CSA działa jako neutralny pośrednik pomiędzy dostawcami usług pocztowych a nadawcami komercyjnych wiadomości e-mail. Celem CSA jest podniesienie jakości informacji handlowych wysyłanych pocztą e-mail do standardu uznawanego na całym świecie. Nadawcy, którzy odpowiadają temu standardowi są certyfikowani przez CSA i identyfikowani przez dostawców poczty e-mail i filtr spamu użyty w tym projekcie jako wiarygodni nadawcy i tym samym nie podlegają filtrowaniu. CSA jest środowiskiem obejmującym całą branżę, w którym to środowisku różni uczestnicy współpracują ze sobą i stosują nowe koncepcje samoregulacji.

 

Na odbywającym się co roku od sześciu lat Szczycie CSA Certified Senders Alliance spotykają się marketerzy e-mailowi, dostawcy usług internetowych (ISP) i dostawcy usług poczty elektronicznej (ESP) z całego świata w celu wymiany informacji na temat marketingu elektronicznego.

 

Aktualne informacje na temat pracy CSA, certyfikacji przez CSA oraz bieżących technicznych i prawnych aspektów e-mail marketingu można znaleźć na stronie https://certified-senders.org/de/. Szczegółowe informacje na temat szczytu CSA w 2019 r., w tym również program (..)


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk




--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute