Zakończyła się dyskusja o deep fake i mikrotargetowaniu reklam politycznych w Polsce

W tej chwili w Lubiążu na Slot Art Festiwal zakończyła się dyskusja o mikrotargetowaniu reklam wyborczych oraz o deep fake. Opowiedziałem o moim doświadczeniu z poprzednich wyborów kiedy mój umysł został wręcz zhackowany za pomocą reklamy wyborczej która wykorzystała konserwatywną sieć Facebook w celu mikrotargetowania. 

W celu mikrotargetowania mnie i wyświetlenia mi reklamy wyborczej która mnie oszukała, wykorzystano dane jakie pozostawiłem w sieci Facebook na temat swoich poglądów i zapatrywań politycznych. Przed wyborami otrzymałem reklamę w sieci Facebook która w podejrzanie dokładny sposób dopasowała się do moich poglądów politycznych. Gdy odkryłem oszustwo i opowiadałem o tym specjalistom, opisali mi oni że na rynku działa firma S. która świadczy lub świadczyła mikrotargetowanie reklam w Polsce. Inni dodawali o doniesieniu dziennika brytyjakiego The Guardian na temat mikrotargetowania reklam wyborczych w Polsce etc. 

Opr. Adam Fularz
Na podstawie obserwacji własnych



--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute