W Świnoujściu teraz rozpoczyna się FAMA- wydarzenie młodej sztuki i kultury


Data: czwartek, 15 sierpnia 2019
Temat: Depesza prasowa: W Świnoujściu teraz rozpoczyna się FAMA


Depesza prasowa Polish News Agency polishnews.pl

Świnoujście oraz wyspy Wolin, Uznam. 15.8.2019

Fama to wydarzenie interdyscyplinarne dotyczące młodej sztuki i kultury. Już po raz któryś odwiedziłem ten festiwal- tym razem na któtko. Przed letnim barem "Hamaki" na ul. Piłsudskiego gdzie miał się rozpocząć koncert rozpoczęcia- był około stuosobowy tłumek. Ktoś miał ogromne dready, ktoś inny piękną koszulkę bejsbolową. To byli ludzie młodzi ale już niekoniecznie studenci. Przelotnie usłyszałem że ktoś zamierzał pić alkohol tylko raz w tygodniu...

Miał się rozpocząć koncert zespołu "Szmaty". Fragment lasku pełnego bluszczu ozdobiono szmatami.  Rozstawiono instrumenty ale mimo że oznaczony czas minął, nie grano muzyki. W tle migotała podświetlona laleczka typu Chucky. Wykonałem kilka zdjęć. 

Dalej już czekać nie mogłem. Szybko biegnąc pobiegłem do dworca promowego by zdążyć na połączenie promowo-autobusowe do domu. Nie byłem pewien jak kursują promy i wolałem nie ryzykować że autobus odjedzie nim dobije prom na moją wyspę i wziąłem jeden kurs promu wcześniej (wieczorem promy kursują tylko co 20 minut jak mi opowiadano przed chwilą). 

Adam Fularz na podstawie obserwacji naocznej

zdjęcia do wykorzystania bezpłatnie za podaniem źródła


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute