Wniosek o program 500 plus na dzieci

do Prezesa KPRM


Drodzy Państwo.
Jako dziecko chodziłem do gimnazjum w Niemczech i pamiętam że owe 500 plus jako dzieci dostawaliśmy do ręki - całość po potrąceniu kosztów biletu miesięcznego na autobusy i chyba opłaty za obiady szkolne. 

Przyznam że jako dziecko z tych pieniędzy sam sobie kupowałem drogie markowe ciuchy czy nawet starczyło na nieco marihuany, gdy byliśmy już starsi i w wyższych klasach i paliliśmy już dżointy jak inne starsze nastolatki. Z tego co patrzę po znajomych z mojego rocznika z gimnazjum to mimo że mieliśmy dość dużo pieniędzy- to nikt z nas się nie stał ćpunem mimo że w Niemczech bardzo łatwo kupić np. jaranie czyli marihuanę.

Czy 500 plus nie powinno trafiać bezpośrednio do starszych dzieci? Mi moje pieniądze z rządu dla dzieci- wypłacano  w sekretariacie szkoły. Wnoszę o to aby 500 plus trafiało do dzieci w wieku 13  i więcej lat.

pozdrawiam
Adam Fularz
ekonomista wolnorynkowy


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute