Wspomnienie dnia 18.3.2021 cz. 1

1. Dzieciak mi wjechał na halfpajp na skateparku kiedy machałem tam hulajnogą. Powiedziałem mu że nie ma kasku i że jakby dostał podestem od hulajnogi w głowę to byłby to jego koniec.  Dzieciak nie zrozumiał. Jaki koniec. Czego koniec.  Uświadomiłem sobie że nie rozumiał że można umrzeć ani co to znaczy śmierć.  

Inne dzieci kilka dni temu dusiły go pewnie dlatego że podobnie niebezpiecznie im wjechał.  Widząc że ktoś kogoś dusi- powiedziałem "widzę że go dusisz". Później poszedłem do znajomej przedszkolanki czując że nie mam pojęcia jak zareagować.  Nie wiem co robić gdy ktoś kogoś dusi i te osoby mają tylko kilka lat wieku.  Okazało się że wg niej mam im  powiedzieć "nie wolno". 

Ciąg dalszy nastąpi. 
Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute