Zdziwienie- cena lodów dla wegan

List do członków Rady Polityki Pieniężnej
Zdziwienie- cena lodów dla wegan w rożkach bezglutenowych to już 14 złotych za kulkę

dzień dobry, 
Przekazuję wyrazy zdziwienia ceną lodów dla wegan. Kiedyś regularnie kupowałem lody dla wegan w bezglutenowych rożkach w lodziarni na rogu. Ceny ostatnio znacznie wzrosły, a i ciężej się dostać do tej lodziarni bo jest ona pod lasem a autobus tam już jeździ 2 razy rzadziej niż przed rokiem. Wczoraj mnie policzono aż 28 złotych za ledwie 2 gałki lodów w bezglutenowych rożkach, a obsługa miała problem bo cena rożków bezglutenowych chyba mocno wzrosła, pani kelnerka przez dobre kilka minut filozofowała przy kasie, jak te lody nabić na rachunek, i mnie za te rożki policzono kilka razy więcej jak poprzednio. Lody dla wegan są w tej samej cenie co inne typy lodów, rożki chyba po 6 złotych/ sztuka policzono. Wziąłem 2 razy po 1 gałce- każda w osobnym rożku. Zdaje się że herbata w kawiarnii kosztuje już wszędzie 12 złotych, bo tyle samo płaciłem w piątek w Bielsku- Białej, co i tutaj. Sok za 300 mililitrów kosztuje w kawiarnii aż 16 zł.
Pozdrawiam,
Adam Fularz, Inst. Ekonom.
Zielona Góra, Polska

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute