Wspomnienia z dnia 24/25 stycznia 2022

Na desce jeździłem do 22.20 na nocnej jeździe. Spotkał mnie sąsiad i jeździłem z nim po lesie w nocy na snowboardzie.  Podarłem kombinezon "norrona one piece" na jakimś drzewie. Na stopie od jeżdżenia przez 10 godzin bez przerwy porobiło się coś dziwnego ze skórą. 

Jeździłem w pełnej zbroi i dbałem o wymianę wkładów ochronnych na ce2- wyższy certyfikat. Mialem bieliznę zbrojną z ochraniaczami, czyli gacie z wkładami i koszulkę zbrojoną z siatką pochłaniającą uderzenia. Na to ubieram bluzkę zbrojoną z wkładami na łokcie i ramiona.  Na to jednoczęściowy kombinezon z wkładami z cieczy antygrawitacyjnej. Na to spodenki ochronne dwie lub 3 pary i pancerz miękki na klatkę i plecy.  W sumie mam po 2-3 wkłady ce2 na każdym łokciu czy barku.  Dwa ochraniacze ce2 jeden na drugim na plecach etc. Mogę spaść z 2 metrów na plecy na śnieg i nic nie boli. 

Mężczyzna w prywatnym PKS miesięcznie pracuje 250 godzin miesięcznie.  Mówi że jakby był młodszy to by się wyprowadził do Niemiec.  Od 42 lat jeździ za kółkiem i ma już dość tej pracy. .

--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute