KPRM odpowiada na pytania o nowy rząd. Oto skład nowego rządu.

do KPRM

Skład Rady Ministrów:

  • Mateusz Morawiecki – Prezes Rady Ministrów oraz minister sportu

  • Piotr Gliński – Wiceprezes Rady Ministrów, minister kultury i dziedzictwa narodowego, Przewodniczący Komitetu ds. Pożytku Publicznego

  • Jarosław Gowin – Wiceprezes Rady Ministrów, minister nauki i szkolnictwa wyższego

  • Jacek Sasin – Wiceprezes Rady Ministrów, minister aktywów państwowych

  • Jacek Czaputowicz – minister spraw zagranicznych

  • Jan Krzysztof Ardanowski – minister rolnictwa i rozwoju wsi

  • Mariusz Błaszczak – minister obrony narodowej

  • Mariusz Kamiński – minister spraw wewnętrznych i administracji, minister – członek Rady Ministrów

  • Marek Gróbarczyk –  minister gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej

  • Łukasz Szumowski – minister zdrowia

  • Dariusz Piontkowski – minister edukacji narodowej

  • Zbigniew Ziobro – minister sprawiedliwości

  • Michał Kurtyka – minister klimatu

  • Tadeusz Kościński – minister finansów

  • Andrzej Adamczyk – minister infrastruktury

  • Jadwiga Emilewicz – minister rozwoju

  • Marlena Maląg – minister rodziny, pracy i polityki społecznej

  • Marek Zagórski – minister cyfryzacji

  • Małgorzata Jarosińska-Jedynak – minister funduszy i polityki regionalnej

  • Michał Dworczyk – minister – członek Rady Ministrów

  • Konrad Szymański – minister – członek Rady Ministrów

  • Łukasz Schreiber – minister – członek Rady Ministrów

  • Michał Woś – minister – członek Rady Ministrów

wg podanego linku z witryny premier.gov.pl 

---------- Forwarded message ---------
Od: dziennikarze <dziennikarze na serw. kprm.gov.pl>
Date: pon., 18 lis 2019 o 11:55
Subject: RE: Pytania o nowy rząd
To: Adam Fularz <Adam.Fularz na serw. wieczorna.pl>


Szanowny Panie Redaktorze,

 

uprzejmie informujemy, że skład nowej Rady Ministrów znajdzie Pan w komunikacie na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://www.premier.gov.pl/wydarzenia/aktualnosci/premier-polska-jest-i-bedzie-najwazniejsza-rzecza-dla-nas-wszystkich.html

 

Z poważaniem

Centrum Informacyjne Rządu

 

 

From: Adam Fularz <Adam.Fularz na serw. wieczorna.pl>
Sent: Friday, November 8, 2019 10:00 AM
To: dziennikarze <dziennikarze na SERW. kprm.gov.pl>
Subject: Pytania o nowy rząd

 


czy KPRM może przesłać redakcji nowy skład rządu jurysdykcji Rzeczp. Polska?

Pozdrawiam

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Polish News Agency. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.

 

 

Adam Fularz, manager Radiotelewizji


Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623

F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl

Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

 

POLISH NEWS AGENCY POLISHNEWS.PL
AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 


Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

 

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

 

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

 

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

 

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

 

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute