Polish News Agency nie ma funcjonującego dostępu do Internetu

Informacja wydawcy

Szanowni Państwo.
sytuacja u nas w redakcji z przepustowością infrastruktury sieci Internet jest tak zła że muszę się nielegalnie podpiąć do innej sieci Internet. Mam zamiar nielegalnie ciągnąć światłowód lub kabel od sąsiada.  Niestety nie udało się mi dzisiaj pracować.  Od 25 minut próbuję otwieranie strony mBank.pl by móc podać komuś mój numer konta bankowego.  Niestety nie mogę wejść na stronę banku z powodu braku przepustowości łącza internetowego. Więc nawet nie otrzymam pieniędzy nie znając swojego nr konta.  

Sprawdzałem że mam wszystko opłacone ale sieć Internet nie ma przepustowości  i niestety nie mogę pracować od kilku dni.  Obawiam się że kilka biznesów mi się popsuje. 

W przyszłości chyba trzeba będzie postawić na papier....

Pozdrawiam
Adam Fularz
Redakcja Polish News Agency 


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute