dot. Skarga na brak wysłuchania po wizycie w biurze poselskim

Kancelaria Sejmu
Pani lub Pan Marszałek Sejmu

Ul. Wiejska 4/6/8
00-902 Warszawa

dot. Skarga na brak wysłuchania po wizycie w biurze poselskim


Szanowni Państwo.
Nie życzę sobie być tak obcesowo traktowanym przez urzędnika publicznego jakim jest poseł. To już jest któryś raz z rzędu gdy taka sytuacja ma miejsce.  Pamiętam tą Panią z kontaktu przez telefon komórkowy gdy była rzecznikiem prasowym. Była po prostu niemiła i arogancka w rozmowie telefonicznej. 

Proszę wyobrazić sobie że po raz pierwszy od kilku lat odwiedziłem czyjeś biuro poselskie. Jako przedstawiciel mediów po prostu unikam posłów i senatorów. Te kontakty niestety nie należą do najprzyjemniejszych. Ze 3 tygodnie wcześniej poseł Sługocki nie pozwolił mi zadać pytania na spotkaniu z politykiem D. Tuskiem z Kaszub,  przez co natychmiast wyszedłem z owego spotkania nie chcąc tracić czasu. 

Ostatnio po prostu nie wysyłam żadnych informacji posłom czy klubom poselskim mimo że wcześniej nawet wydawałem tytuł prasowy o nazwie "Gazeta Poselska". Proszę zrozumieć że nie mam ochoty nikomu się narzucać. Po kilku takich zdarzeniach z rzędu- odchodzi chęć kontaktu z klubami poselskimi czy posłami- sama próba kontaktu jest to strata czasu. 
Pozdrawiam
Adam Fularz
Wydawca prasowy,  www.gazetawarszawska.pl
Wieczorna.pl sp. z o.o.
Dolina Zielona 24a Zielona Góra

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Adam Fularz <adam na s. wieczorna.pl>
Data: środa, 15 czerwca 2022
Temat: dot. Skarga na brak wysłuchania po wizycie w biurze poselskim
Do: rzecznik-klub na s..lewica.org.pl


dot. Skarga na brak wysłuchania po wizycie w biurze poselskim


Dzień dobry, 
Proszę uprzejmie o więcej szacunku dla mojej pracy.  Pani z tego biura po raz któryś z kolei była dla mnie obraźliwa. Poprzednio mnie obrażała przez telefon komórkowy w rozmowie w czasach gdy była rzecznikiem. Jako przedstawiciel mediów nie mam więcej ochoty być obrażanym i to jest szczere jeśli powiem że nie mam ochoty na dalsze próby kontaktu z Państwa organizacją. Prawie każde kontakty są porażką. 

To także jest skrajnie pogardliwe kogoś tak protekcjonalnie potraktować. Nim poszedłem do biura poselskiego tej Pani- zarzuty jakie podniosłem- sprawdzilem w wielu źródłach. Zachowanie tej Pani w owym biurze było skrajnie obraźliwe i bardzo nie na miejscu. Jeśli nawet kogoś wyprasza po kilkudziesięciu sekundach rozmowy to powinna być w tym choć odrobinę uprzejma a nie- pluć hejtem. Tak to odebrałem. 
Pozdrawiam
Adam

---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Adam Fularz <adam na s..wieczorna.pl>
Data: środa, 15 czerwca 2022
Temat: Skarga na brak wysłuchania po wizycie w biurze poselskim
Do: "anna-maria.zukowska na s. lewica.org.pl" <anna-maria.zukowska@lewica.org.pl>


List redakcji

Biuro Poselskie
 Posłanki na Sejm RP Anny-Marii Żukowskiej Złota 9 l. 4 00-019 Warszawa 

Dzień dobry.  

Dziś byłem w Pani biurze poselskim na ulicy Złotej.  Chciałem zgłosić biohacking -po drodze do pobliskiego sądu miałem chwilę czasu.  W ręku trzymałem rozmaite dokumenty na dowód.  Wyproszono mnie z Pani biura po około 30 sekundach rozmowy- bardzo niemile i nader opryskliwie.  W zasadzie mówiono mi wprost bym wyszedł.  Wypraszam sobie tak skrajną nieuprzejmość. Żyje Pani także z moich podatków a to czego doświadczyłem u Pani w biurze graniczyło z hejtem. Czy obraziłem wyznanie? Miałem wrażenie że obraziłem czyjeś wierzenia  czy religię.  To co mówiłem jest łatwo weryfikiwalne miernikiem Gaussa i nie trzeba wiele trudu.  Państwo odmówili wysłuchać mnie dłużej niż 25 sekund. Większość czasu z owych 40 czy 60 sekund jakie mi poświęcono- Państwo mnie skrajnie nieuprzejmie wypraszali z Państwa biura.

Pozdrawiam serdecznie
ADAM

Załącznik: użycie miernika Gaussa z listu do sądu "Curia"

Pytanie dot. skargi na oszustwa: 220201-PS158961207 -Attachment-
Adam Fularz
do GC.Registry na s. curia.europa.eu
5 lut
Pytanie dot. skargi na oszustwa: 220201-PS158961207 -Attachment- 
Warning of the alleged chip inventor -attached. 

1.
Unexplained by the European Medicines Agency:

"As more confirmation of all this I have seen demonstrated that even a simple gauss meter for detecting EM shows levels up to 20 times normal coming from the snake bitten. There are normal low levels of EM of around 20 or 30 coming from any live person or from background radiation. These people in question are emitting very high detectable EM of 300 to 400 or more on a gauss meter. These meters don't lie, they just show what's there."



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute