Wspomnienie dnia 10.12.2019 r

1.Dzisiaj na targu kupiłem świeże brokuły z pola- zrywane w grudniu. Rolnik mi znany od którego kupowałem twierdził że mają pole koło Nowej Soli 
nad Odrą, i to co ścinali to były odrosty brokułów ściętych na jesień. Teraz te ścięte wypuściły odrosty. 

2. Kasztany wpuściły pąki. Mój kolega w piątek mówił mi że u niego nad rzeką Bóbr wybiły już krokusy. Zrobiłem zdjęcie kasztanów koło biura.

3. Sadziłem dzisiaj rzeżuchę na ogrodzie. Sadzona na grządce obok w listopadzie czy październiku wzeszła nieco ale tylko na 2 cm. Rok temu gdy wysadziłem rzeżuchę w grudniu, to w lutym była już do jedzenia.
W zeszłym tygodniu zbierałem zioła, zrywałem pory czy kalarepę. Jakoś przeżyły zimne dni. Pomidorom niestety oklapły liście.

Opr. Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute