Pytania redakcji do Rady Ministrów

Pytania redakcji do Rady Ministrów

Szanowni członkowie Rady,

Mężczyzna w wyciągu krzesełkowym w Czechach zaczął mnie wypytywać- czemu tylu Polaków przyjechało do Czech na narty i deskę? Wg niego Polacy zalali czeskie kurorty. 

Odpowiadałem powoli najlepiej jak umiałem. Oto w Polsce w powietrzu nozdrzami czuć dym. Gdy ze dwa lata temu wysiadłem w Karpaczu z autobusu, zakrztusiłem się dymem. W Polsce nie ma transportu zbiorowego- sieć autobusów czy kolei urywa się na granicy czesko-polskiej czy czesko-niemieckiej. Po polskiej stronie granicy zlikwidowano wszystkie niemal linie autobusów i pociągów, pozostały tylko jakieś resztki. Patrząc w niebo zobaczymy w Polsce inny kolor chmur niż w Czechach.

Mężczyzna odpowiedział po angielsku że jest naukowcem, chemikiem i prowadzi badania nad zanieczyszczeniami powietrza. Stwierdził że istotnie powodem braku śniegu po polskiej stronie granicy jest dym. Radził by przede wszystkim wyeliminować węgiel. Wg niego to on jest głównym sprawcą braku śniegu w Polsce. I pytał mnie o ten węgiel.

Co wg członków Rady- powinienem odpowiedzieć temu naukowcowi który wjeżdżał ze mną wyciągiem narciarskim ze 3-4 dni temu?

Pozdrawiam

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute