list do redakcji: Wystartowała zbiórka na prywatny akt oskarżenia przeciwko Kai Godek

Otrzymałem:

---------- Forwarded message ---------
Od: Emilia Niemiec 
Date: wt., 2 lis 2021 o 11:40
Subject: Re: Wystartowała zbiórka na prywatny akt oskarżenia przeciwko Kai Godek
To: Adam Fularz 

Wystartowała zbiórka na prywatny akt oskarżenia przeciwko Kai Godek. Zbiórkę na portalu Pomagam.pl zainicjował Bart Staszewski.

Zbiórka zostanie przeznaczona na usługi prawnicze związane ze stworzeniem prywatnego aktu oskarżenia przeciwko Kai Godek w I instancji i reprezentowanie organizatora zbiórki przed sądem.

"Nie pozwolę na to, żeby Godek pluła na mnie i moją społeczność, którą wiecznie pomawia o skłonności pedofiliskie. Czas pociągnąć ją do odpowiedzialności!

Podczas III Marszu Równości w Lublinie Kaja Godek stała wraz ze swoją organizacją z banerami, na których przedstawiała różne przykłady z wykorzystywania seksualnego dzieci. Gdy podszedłem zapytać się co wspólnego ma nasz marsz z tymi banerami i dlaczego wniosła do Sejmu obywatelski projekt próbujący zakazać marszy równości, podeszła i powiedziała że się mną brzydzi. Pomówiła mnie też o wykorzystywanie seksualne dzieci. Kilka dni później, w poście na Facebooku oskarżyła mnie o kłamliwe relacjonowanie tej rozmowy i wypierała się swoich słów" - pisze Bart Staszewski w opisie zbiórki.


Zbiórkę na prywatny akt oskarżenia przeciwko Kai Godek można wesprzeć pod adresem: https://pomagam.pl/godek




On 28.10.2021 15:43, Adam Fularz wrote:
Proszę o tekst w treści listu email- jestem.poza biurem.  

W dniu czwartek, 28 października 2021 Emilia Niemiec napisał(a):

Dzień dobry,

chciałabym zainteresować Państwa informacją na temat zbiórki na opłacenie prywatnego aktu oskarżenia przeciwko Kai Godek.


Pełny tekst informacji prasowej oraz zdjęcia są dołączone do wiadomości. Autorem zdjęcia jest Przemysław Stefaniak.
Serdecznie zachęcam do publikacji materiału.

W razie pytań proszę o kontakt,

Emilia Niemiec
Pomagam.pl


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute