Wspomnienie dnia 21.12.2021

1. Wigilia nasza się jeszcze nie kończy ale miałem autobus nocny o 1.50 i się zmyłem. Spotkaliśmy się po zajęciach tanecznych.  Opowiadała jedna z kobiet jak była uczennicą w szkole baletowej. Jest ich raptem kilka w kraju. Od 4 klasy do matury jest się w jednej szkole- ma się zajęcia od 7 rano do 17.50 a wieczorami ma się próby w teatrze.  Sama nauka tańca i zajęcia szkolne to 11 godzin dziennie. 

2. W autobusie ledwie jedna osoba jedzie o drugiej w nocy w niezbyt dużym mieście.  Cieszę się że w ogóle mam jak wrócić do domu bo w pewnym momencie pandemii wstrzymano autobusy nocne. 

3. Byłem na zajęciach le parkour a potem sam sobie zrobiłem na wynajętej sali zajęcia breakdance. Później byłem na treningu tańca house a na koniec dnia około godziny 21 miałem hip hop do godziny 22.30. 

4. Tego dnia wysłałem w ramch porządków w redakcji- chyba 18 pozwów i listów do sądów typu samorządowe kolegium- głównie na przewlekłe postępowania w jakichś lokalnych sprawach które opisywałem w moich wydawnictwach. Czasem bezruch trwa kilkanaście lat. 

Opr. Adam Fularz



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute