Pytania prasowe w związku ze zmianami algorytmu wyszukiwarki Google

Pytania
do Biuro Prasowe Google

Czy Google uważa że organiacje medialne, prdukujące wiadomości-po zmianach algorytmu wyszukiwania- które mają premiować osoby z tytułami naukowymi jako autorów tekstów-  nadal mają szansę bycia widocznymi w wyszukiwarce jeśli np. kontent z róznych dziedzin jest przygotowywany przez osobe nie mającą tytułów naukowych udzielanych prez rządowe organizacje naukowe? Np. w Polsce sektor nauki jest silnie związany z rządem, niezależne uczelnie bez finansowego wsparcia rządu praktycznie nie istnieją. 

Czy Google sądzi że nadal jest sens prowadzenia mediów, jeśli wydawca uważa że lepszą jakość tekstów tworzą osoby bez tytułów naukowych ale mające - wg jego oceny- bardziej aktualną i bardziej wiarygodną wiedzę w danej dziedzinie?

Jako wydawca sam dobieram autorów i niestety- znając zasady organiozacji systemu nauki w Polsce- nie mam prawie żadnego zaufania do wiedzy osób z tytułami naukowymi których przyznanie ma zwykle ale nie zawsze- związek z ich poglądami społecznymi/ obyczajowymi/ politycznymi etc. System nauki w Polsce określiłbym jako mocno konserwatywny i stronniczy. Całe gałęzie nauki są mocno upolitycznione- np. nauki historyczne. Tytuły naukowe w tej dziedzinie nauki dowodzą raczej że autor popiera konkretne poglądy czy tezy. Osoby z tytułami naukowymi zwykle reprezentują poglądy rządu i polityków na nauki historyczne i ich politykę historyczną- bowiem finansowanie tej gałęzi nauki jest zależne od rządu.

Jako dyplomowany ekonomista nie mam także zaufania do osób z tytułami naukowymi w zakresie nauk ekonomicznych. W mojej ocenie tytuły naukowe są formą poparcia dla konkretnych poglądów, a nie tyle- odbiciem stanu wiedzy danej osoby.
Podrawiam

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute