Informacja prasowa- Wybory na Facebooku: strategie walki - informacja prasowa Fundacji Panoptykon

Redakcja serwisu otrzymała list:
Od: Fundacja Panoptykon <fundacja na serw. panoptykon.org>
Data: czwartek, 5 września 2019
Temat: [wydawnictwo:22567] Wybory na Facebooku: strategie walki - informacja prasowa Fundacji Panoptykon
Do: Adam Fularz 


Mali na oślep, duzi strategicznie. Na celowniku głównie niezdecydowani – najmłodsi i najstarsi wyborcy. Do głosowania zachęcani zwłaszcza euroentuzjaści. Taki obraz toczonej na Facebooku walki o Parlament Europejski wyłania się z pilotażowych badań prowadzonych w ramach projektu badawczego Fundacji Panoptykon, Fundacji ePaństwo i Sotrendera. Jego inicjatorzy monitorują obecną kampanię wyborczą do Sejmu i Senatu i zachęcają wyborców do korzystania ze specjalnej wtyczki (..).

Zespół Fundacji Panoptykon

________________________

Mailing wysłany przez Fundację Panoptykon,

Orzechowska 4/4
02-068 Warszawa

(..)

--
Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute