Plotki: na konwencji narodowo-katolickiej partii PiS w Łodzi ma się pojawić obecny premier

Redakcja serwisu, czyli ja sam, usłyszałem plotkę że na regionalnej konwencji PiS  w Łodzi, w sali kongresowej Łódzkiej SSE, ma się pojawić:
- jedna z plotek: jakoby miał tu dotrzeć polityk Mateusz Morawiecki. Obecnie ukazała się nowa książka o tajemnicach tego polityka, ukazująca jego kontrowersyjne powiązania- "Morawiecki i jego tajemnice".

Ponadto na konwencję dotrzeć ma p. Besta Szydło, ex-premier i polityk rzymskokatolicki. Na konwencję się nie dostałem z powodu tego że gdy tam byłem, mediów jeszcze nie wpuszczano a potem już nie miałem czasu czekać.

opr. Adam Fularz na podstawie dyskusji i treści zasłyszanych na miejscu oraz na podstawie wizyty na stoisku z książkami.

Fot. miejsce konwencji PiS w sali kongresowej ŁSSE


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute