Sprawa z Facebook'iem.



Chciałabym na łamach Państwa portalu poruszyć kwestię Facebooka, a dokładniej ponownego cofnięcia publikacji strony.
Nazywam się Anna Kuszczyk i pomimo swojego młodego wieku z powodzeniem działam w środowisku mody jako
stylistka modowa, a także doradca wizerunkowy. Ponadto prowadzę projekt pt. "Zrobimy z Ciebie Gwiazdę" dla
ogólnopolskiego magazynu JOY.

Niestety ostatnimi czasy nie mam szczęścia do prowadzenia konta na facebook'u. Pierwsze swoje konto założyłam
w połowie września br. Na swoim koncie publikowałam przede wszystkim zdjęcia mojej pracy. Niestety 15 października br.
facebook cofnął publikację strony, bez podania przyczyny oraz bez żadnego ostrzeżenia. Na odpowiedź mojego odwołania
czekałam dwa tygodnie. Niestety otrzymałam odpowiedź, że nie mogą przywrócić strony ze względu na naruszenie regulaminu.
Co było powodem? Tego do dnia dzisiejszego nie wiem. Zaraz po otrzymaniu odpowiedzi, postanowiłam ponownie założyć
stronę. Co drugi dzień wrzucałam post sponsorowany w postaci zdjęcia. Ku mojemu zaskoczeniu 16 listopada br. Facebook
ponownie cofnął publikację strony, również bez ostrzeżenia oraz podania przyczyny. Co ciekawe tego samego dnia
wstawiłam zdjęcie, który również było sponsorowane. Założyłam wątek na jednej z grupie facebook'owej i od jednego
z członków tejże grupy otrzymałam informację, iż może chodzić o....oznaczenie firm/marek produktów na swojej stronie.
Poza odwołaniem pisałam do Facebooka poprzez różne formularze zamieszczone na stronie, jednak nic z tego. W ten sposób
straciłam niespełna 4 tys fanów i czytelniczek, które pomogły mi się odbudować. Dostaje wiele wiadomości na koncie prywatnym
oraz na e-mail co się stało z moim fanpage. Oto samo pytają firmy, z którymi współpracuję, a promocja poprzez Facebooka jest
jednym z elementów naszej umowy. Podsumowując: facebook ma gdzieś swoich reklamodawców. Liczy się tylko kasa, a gdy
pojawia się problem nie potrafią nawet wytłumaczyć co jest tego powodem. Być może nie jestem potężnym reklamodawcą
dla facebooka, jednak regulamin reklam dla wszystkich jest jeden.

Anna Kuszczyk
     


 

Uwaga! Informacje zawarte w niniejszej wiadomości email mogą mieć charakter POUFNY. Jeżeli otrzymał Pan(i) wiadomość email a nie jest Pan(i) jego adresatem,
informujemy, że jakakolwiek forma rozpowszechniania w/w treści jest niedozwolona. Prosimy w takim przypadku o niezwłoczny kontakt z nadawca.
Dziękujemy. Proszę pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz tę wiadomość.

Warning! Message above can contain confidential information. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this transmittal in error;
any distribution of message above-mentioned is prohibited In that matters, please notify us immediately by an e-mail.
Thank you. Please consider the environment before printing this e-mail.

--
Merkuriusz Polski- treści i wieści od 3 stycznia 1661 AD
--- 


--
--

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661

TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute