Informacja wydawcy o zawieszeniu działalności/ możliwym zakończeniu działalności


Informacja wydawcy o zawieszeniu działalności/ możliwym zakończeniu działalności

Z uwagi na niemożność złożenia sprawozdania finansowego spółki (program do składania dokumentów zaciął się na czynności inicjalizacji oprogramowania do składania podpisu - w oknie którego zrzut dołączono jako załącznik) spółka informuje iż nie jest w stanie dokonać czynności wymaganych prawnie aby prowadzić nadal działalność gospodarczą, nie uzyskała też żadnej informacji, czy termin składania dokumentów będzie przedłużony. 

Właściciel spółki ma prawo do urlopu, ma go od dnia dzisiejszego, i nie dotrzyma terminu składania dokumentów (ok. 14 dni po 30 czerwca) ponieważ ma w tym okresie urlop i nie ma skanera pod ręką aby zeskanować dokumenty, zaś ich papierowe złożenie wg informacji jakie uzyskał, nie jest możliwe. 

Tych czynności prawnych próbował dokonać dzisiaj, ale było to bezowocne (print screen dołączono), telefonicznie tez nie uzyskał informacji czy ktoś to może zrobić za niego. Jako że nie może zagwarantować że dokumenty złożone po terminie zostaną uznane jako ważne, a czynność ich złożenia po terminie będzie uznana jako skuteczna prawnie, informuje jak w nagłówku komunikatu: czyli  o zawieszeniu działalności/ możliwym zakończeniu działalności firmy. 

Z poważaniem,
Adam Fularz, wydawca, właściciel,
Wieczorna.pl sp. z o.o.


---------- Forwarded message ----------
From: Adam
Date: 2018-07-10 14:36 GMT+02:00
Subject: błędy dot. ekrs, z agencji prasowej
To: media na serwerze ms.gov.pl


aktualizacja stanu: 
od długiego czasu 
wyświetla się pole:

Czekaj na inicjalizację oprogramowania do podpisu... 
i na tym próba zainstalowania środowiska Java i wczytania tej strony na razie złożenie dokumentów się zakończyło. Komputer jest fabrycznie nowy.
Tytuł strony internetowej to "Oczekiwanie na ekrs…." i tak już kilkanaście minut.
Zrzut ekranu w załączniku.
Pozdrawiam,

2018-07-10 14:22 GMT+02:00 Adam 
From: Adam 
Date: 2018-07-10
Subject: z agencji prasowej


Dziś u księgowych dowiedziałem się że mam- to przekazanie raportu rocznego firmy, złożyć elektronicznie, i dopiero musiałem dowiadywać się, gdzie. Żadna informacja nie przyszła, ani majlem, ani pocztą.
Wg informacji z nru 223976383 podanego jako tel. do pomocy- podany nr telefonu jest błędy.
717489600- ten nr telefonu jest zajęty. Mimo prób kontaktu nie udaje się to.
To składanie dokumentów stało się bardzo skomplikowane. Nie używam środowiska Java, musiałem użyc innego komputera bo zwykle Javę mamy zablokowaną z powodów bezpieczeństwa, i aby to uruchomić muszę użyć komputera poza moją siecią firmową. Na razie na stronie pobierania śr4odowiska Java nie działa wykrywanie wersji aplikacji w celu jej odinstalowania. 
Na państwa stronei pisze: "Komunikat:

Aby poprawnie złożyć podpis elektroniczny wymagane jest zainstalowane i uruchomione oprogramowanie JAVA w wersji 7 lub wyższej.
Sprawdzenie bieżącej wersji JAVA oraz instalacja jest możliwa po kliknięciu w link."
Moja przeglądarka Edge nie ma tego środowiska, jest ono już w niej nieobecne, i nie wiem czy nie jest przestarzałe.

Zaniechałem prowadzenia działalności gospodarczej w tej jurysdykcji m.in. z powodu wysokich kosztów administracyjnych, ale jak widzę- jest jeszcze trudniej niż kiedyś. Mam bardzo mało czasu i dla mnie każda minuta jest bardzo cenna, a od 4 godzin się niewiele posunąłem z tym zadaniem. W dodatku na witrynie częstych pytań; https://ekrs.ms.gov.pl/s24/faq żadna z grafik nie działa, wyświetlają się krzyżyki w ich miejscu.
W tym formularzu
 captcha też nie działa i nie mogłem wysłać tej skargi mimo wielu prób.

Proszę mnie zrozumieć, ja mam ograniczoną ilość czasu na dokonanie tych czynności. I nie udaje mi się tego szybko dokonać. Nie mam tego typu oprogramowania, na zupełnie nowym komputerze. Tego oprogramowania nie ma na systemie Windows 10 i nie wiem czy zadziała. Na razie nie działa, co mam zrobić? Nie wiem, i nie liczę że się dowiem. To jest zbyt trudne dla mnie i w tym tygodniu nie mam tyle czasu, więc nie jest wykluczone że całkiem zaniecham dział. gospodarczej w tej jurysdykcji.

Unikam podpisów elektronicznych i nie chcę ich stosować, miałem już e-citizenship w Estonii i zostało to zablokowane z powodu ataku hackerskiego. To wszystko można wg mnie zhackować i nie jest to rozwiązanie zbyt pewne.

Pozdrawiam
Adam Fularz, AP Merkuriusz Polski, wyszukiwarka wyszuk.pl, z prywatnego konta majl






--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute