Opinie n temat odwołania sędziego sceptycznie nastawionego do pandemii w Portugalii

"Wg Urzędu Patentowego USA wirus SARS został opatentowany w USA w 2002 r., US Patent 7279327, ten patent jasno opisuje konkretne sekwencjonowanie genów. SARS jest efektem zlecenia danego przez dra Fauci do NIAID, który zsyntetyzował tego wirusa z defektem replikacji, ukierunkowanego specyficznie na ludzkie płuca, podobno jako wektor dla preparatów mRNA na HIV. A więc podano jego sekwencję genową, ale nie wyizolowano go! SARS jest abstraktem, na podstawie sekwencji genowej którego tworzone są preparaty mRNA mające zmusić organizm do wytwarzania jego białka kolcowego, a te białka zostały zaprogramowane komputerowo i zsyntetyzowane metodą sekwencjonowania genów. Ale do tej pory nikt nie wyizolował tego wirusa z próbek pochodzących od chorych, a znajdowane są jedynie jego fragmenty, i to niekoniecznie należące do niego. Jeżeli ten wirus jednak krąży w środowisku, to monopol na jego dystrybucję i kontrolę nad nim mają jedynie jego twórcy, i ci twórcy mają także w myśl odrębnego patentu monopol na jego wykrywanie. A co jeśli jednak chorobę wywołują zupełnie inne od SARS patogeny, a jej dramatyczny rozwój jest jedynie konsekwencją zaniechania leczenia we wczesnej fazie rozwoju choroby? Ostatnio pani Magdalena Filcek odkryłą mechanizm działania tego wirusa polegający na wywoływaniu burzy cytokinowo-histaminowej i stwierdziła, że w niwelowaniu objawów choroby pomagają zwykłe leki przeciwhistaminowe dostępne bez recepty. To taki groźny jest ten wirus? A jaka jest wiedza lekarzy? Żadna, k!%%a, żadna! Chociaż zdarzają się medycy, którzy ogarniają te tematy, i to już od lat. Mi się przydarzyło, że gdy w 2017 r. złapałem poważną infekcję wirusową górnych dróg oddechowych, i za cholerę nie mogłem sobie z nią dać rady stosując jedynie duże dawki kwasu askorbinowego, który mi w 90% takich przypadków pomaga, to przytomny lekarz, na którego trafiłem w Iwoniczu (tam się to działo) przepisał mi Hitaxę- lek przeciwhistaminowy, i kazał dalej brać w ch$? witaminy C, czyli miałem kurację anytcytokinowo-antyhistaminową, i wyszedłem z tego.:



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute