Wspomnienie dnia 25.10.2021

1. Na skateparku słyszałem o kierownicach do hulajnóg z tytanu za 650 złotych ale w sklepie online już ich nie było jak zdążyłem sprawdzić. Poszły jak świeże bułeczki. 
Jakiemuś synowi sąsiada opchnąłem podest do hulajnogi- wraz z zamontowaniem i serwisem poszedł za 200 złotych. Teraz mam podest inny, popękany, ale nowy taki podest kosztuje około tysiąca złotych, więc chcę ten co mam pospawać aby się bardziej nie psuł.
2. Wczoraj jeździłem na rolkach na skateparku i na szkółce rolkarskiej. Wieczorami było już dość zimno ale pamiętam że kiedyś o tej porze roku graliśmy jeszcze w hokej na rolkach...
3. Postanowiłem coś zrobić w sprawie muzeum sztuki współczesnej. Po prostu coś zacząć robić. Wynająć jakieś miejsce, coś zapoczątkować, zrobić coś, choćby niewiele. Spotkałem się w tej sprawie z kolegą, wróciłem do domu o północy.

opr. Adam Fularz

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute