Wydawca był przesłuchiwany na policji w sprawie szczepionek na Sars-cov-2 które nie działają poprawnie

Na policji w dniu dzisiejszym -wezwany zeznałem że wczoraj na treningu mój kolega opisał kobietę i mężczyznę tutejszych -jego kolegów- którzy po zaszczepieniu zachorowali na Sars-Cov-2. Jeden z nich chyba jeszcze jest na kwarantannie. Mimo szczepienia zachorowali. Wydaje mi się że nie można powiedzieć czy aby nawet ciężej to przeszli jak ktoś nieszczepiony. Nieszczepieni często nawet nie wiedzą gdy są chorzy. 

Odczytałem do protokołu przesłuchania treść ulotki z dnia 30 kwietnia 2021 dołączonej do szczepionki przeciw Sars-Cov-2 która wg tej ulotki miała zapobiegać czyli zapewniać bezpieczeństwo od choroby i chronić przed zachorowaniami. Dołączyłem ją. (2)

Odczytałem treść doniesienia BBC jakoby: 
"Podwójnie zaszczepieni ludzie łapią Covid i przekazują go tym, z którymi żyją, ostrzegają eksperci, którzy badali brytyjskie przypadki domowe. Osoby, które otrzymały dwie dawki szczepionki mogą być tak samo zakaźne jak te, które nie zostały zaszczepione. " wg BBC i linku (1) 

Oor.Adam Fularz
Polish News Agency
Dolina Zielona 24a Zielona Góra



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute