"Mój algorytm jest lepszy niż twój"- propozycja współpracy nad monitoringier wyborów prezydenckich

Szanowni Państwo, 
"Mój algorytm jest lepszy niż twój"- wygrał w moim przypadku w wyborach prezydenckich które odbyły się kilka lat temu. Padłem wówczas ofiarą mikrotargetowania. Mój kandydat miał program wyborczy niczym moje polubienia w sieci społecznościowej. Po czasie gdy po raz pierwszy opisywałem to frapujące oszustwo z użyciem psychograficznej manipulacji i psychometrycznej obróbki danych osobowych- mój rozmówca niezwłocznie uzupełnił moją wiedzę o nazwę firmy która we współpracy z serwisem społecznościowym mikrotargetowała swoją kampanię wyborczą.  

Chciałem się dowiedzieć czy chcą Państwo zmiany w tych wyborach prezydenckich? Czy jest możliwość aby Państwo coś w tej sprawie zrobili? 
Pozdrawiam. 
Adam Fularz. 
Polish News Agency polishnews.pl



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute