Opinia: Młodzi ludzie nie byli specjalnie zainteresowani wyborami

Zielona Góra, Nowa Sól 28.6.2020

W dniu dzisiejszym o godz. 21-szej odpytałem osoby oczekujące na dworcu głównym w mieście Zielona Góra o wynik wyborów prezydenkich oraz o ich reakcje. Osoby te nie wydawały się być zainteresowane tematem. Młodsze osoby ok. godziny 21.20 stwierdziły że jeszcze nie sprawdzały prognoz wyniku wyborów. Jakiś mężczyzna w młodym wieku- choć już dorosły- nie interesował się tym. Grupka około 10 czy 11 sportowców również się tematem w ogóle nie interesowała. Jedynie jedna z kobiet w wieku ok. 20- 25 lat odpowiedziała mi kto wygrał wg sondaży exit pools. 

Osoby napotkane toczyły rozmowy na inne tematy niż polityka. Za to na skateparku gdzie poszedłem poskakać na hulajce, zostałem odpytany na kogo głosowałem, ale pytano mnie tam dosłownie o wszystko, włącznie ze szczegółami wszystkich moich hobby, kazano pokazywać co umiem z breakdance, musiałem demonstrować capoeirę, popping, wypytywano o relacje rodzinne, pracę, zarobki, liczbę posiadanych dzieci etc.

-- 
opr. Adam Fularz dla Polish News Agency

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute