O radiofonii i telewizji w aspekcie zmian- polemika z tekstem Pawła P.

Pisze Pan coś co jest aż obraźliwe dla mniejszości, np. wyznaniowych. 

Pisze Pan coś co jest aż skandaliczne: "Jednak te dwie tendencje - "internetowa" i "niszowa" – mogą także stanowić swoiste zagrożenie dla funkcjonowania społeczeństwa obywatelskiego. Prowadzą one bowiem do indywidualizacji i zamykania się użytkowników mediów w kręgu jednostkowych wyborów i preferencji.(...) "- ja nigdy nie oglądałem mainstreamu, zawsze tkwiłem w "bańce filtrów" - czyli w mediach dla mojej grupy wyznaniowej, dla rastamanów. Cóż w tym złego? Każdy jest inny. Dziś już nie ma mediów dla wszystkich, to już umarło, a kanały "mainstreamowe" w młodym pokoleniu mają oglądalność równą stacjom tematycznym...  Pan imputuje że jest coś złego w "indywidualizacji i zamykania się użytkowników mediów w kręgu jednostkowych wyborów i preferencji." Pan obraża mnie, oraz wszystkie mniejszości, także wyznaniowe, w tym kraju. W Polsce ów mainstream, o którym Pan tak pozytywnie pisze, to coś dla narodowych socjalistów, radykalnych konserwatystów etc.- przecież takie mamy społeczeństwo, wg różnych badań- dość skrajne jeśli chodzi o wyznawane wartościo. Czy oczekuje Pan że ktoś inteligentny i mający inne poglądy- ma to oglądać? Od trzech dekad nie mam tego przed oczyma i bardzo się cieszę. I proszę o nie obrażanie nikogo za jego wyznanie czy przekonania.

Pisze Pan dalej "Apologeci przemian technologicznych, koncentrując się na postępującym rozdrobnieniu i indywidualizacji przekazu informacji, zapominają, że równocześnie działają siły odwrotne - tęsknota za przynależnością do dużej wspólnoty odbiorców tego samego medium oraz poszukiwanie kogoś, kto będzie przewodnikiem w chaotycznym świecie, kto przefiltruje i uporządkuje nadmiar bodźców płynących z elektronicznego gwaru.(...)" - o nie, ja nie oczekuję że ktoś coś przefiltruje- od filtrowania jest bańka filtrów która mnie otacza. Moim przewodnikiem jest bańka filtrów, tzw. echo chamber, a nie jakieś głównonurtowe kanały i ich poglądy czy wartości, których sam nie wyznaję, nie podzielam, nie pochwalam. Nie mam tęsknoty za przynależnością do dużej wspólnoty tego samego medium- to jakiś surrealizm, bo te wspólnoty są zwykle martwe, nieme, odwrotnie niż wspólnoty w nowych mediach, które żyją i się wajemnie komunikują.  Zaś za przewodników z takich mediów bardzo dziękuję- w świecie nie ma nic za darmo, więc bezpłatnemu przewodnikowi raczej nie zaufam.

Uwagi do tekstu:
--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute