Sugestia dot. pandemii koronawirusa SARS-CoV -2 dla Rady Ministrów

Szanowni Państwo członkowie Rady Ministrów

W tej chwili piszę z miasta Zielona Góra. Wiele osób nie nosi tutaj maseczek w autobusie miejskim. Spotkałem lokalsa który opowiadał mi że od początku pandemii tylko raz musiał ubrać maseczkę aby wejść na jakiś kongres firmy Google. Wiele osób nie choruje i nie wierzy w tą pandemię. W moim przypadku sąsiad z naprzeciwka jest obecnie na kwarantannie (poprzez żłobek dziecka), sąsiedzi z boku po obu stronach budynku także wg mojej matki są na kwarantannie bo pracowali w sklepie Castorama gdzie było ognisko. Moja rodzina narzeka na fakt otoczenia osobami na kwarantannie. 

W dodatku wiele osób w maseczkach jest wytykanych palcami. Pamiętam jak w górach Tatrach na ceprostradzie wytykano palcami i śmiano się z dwóch osób idących na zatłoczonym tarasie widokowym w maseczkach i w gumowych rękawicach. Mam wrażenie że osoby w maseczkach są ofiarami ataków i hejtu.

Sugeruję aby tylko osoby starsze musiały zostać w maseczkach. Nastolatki ich w ogóle nie noszą w autobusie. Osoby młode także nie. Obawiam się że przepisy trzeba będzie dostosować do obyczajów ludności.  

W pociągu ludność powinna wkładać maski przy okazji kontroli biletów jeśli w przedziale są tylko osoby młode. Jeśli są osoby starsze to maski trzeba założyć- to jest moja sugestia.

Są to obserwacje i wysnute na tej podstawie sugestie. Nie jestem wirusologiem. Proponuję aby zbadano czy skonsultowano te sugestie z wirusologiem. Obecne przepisy są nieżyciowe- według Państwa przepisów powinienem mieć maskę 13 godzin bez przerwy od niedzieli godz. 20 do 9 godziny dnia następnego kiedy dojechałem pociągiem z Zakopanego przez noc do domu. Niestety w moim przypadku nikt tych masek chyba nie założył chyba że na czas kontroli. 

Pozdrawiam 
Adam Fularz


--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra




Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute