List wydawcy prasy do członków Rady Polityki Pieniężnej

List wydawcy prasy do członków Rady Polityki Pieniężnej

Szanowni Państwo, 
Zechcę zwrócić uwagę na inflację która powoduje że ludność nie ma środków na przeżycie.  Jestem weganem i mimo ogromnego wysiłku aby zredukować koszty życia nie udało mi się zejść poniżej 10 tysięcy złotych miesięcznie żyjąc samemu i jedząc samemu i mieszkając u rodziców. Ostatni miesiąc u mnie to jakieś 10500 pln kosztów życia mimo że nie jeżdżę samochodem a autobusami i koleją, bardzo mocno oszczędzam na jedzeniu i nie wydaję na mieszkanie. 

W okolicy redakcji jest skatepark. Wczoraj o godzinie 22 w Przylepie gdy grałem w hokeja na rolkach- tamtejsza młodzież zgłosiła że boi się przychodzić na skatepark ponieważ zginą im portfele i telefony. Opowiadali jak niektóre nastolatki są ogromnie zadłużone i walczą o każde 100 zł. Ja na skateparku koło mnie nie mogę zostawić telefonu ani portfela bo by zginął. Jakimś dzieciom poginęły telefony typu iphone 11 Pro za jakieś 5 tysięcy.  Inne dziecko wczoraj na skateparku mówiło że z portfela mu zginęło 120 złotych.  

Wszystkie ceny wzrosły o 30-40 procent. Porcje dań zmalały i ja aby najeść się w barze dla wegan muszę wziąć kilka porcji.  Średnio większy posiłek kosztuje mnie 80 do sto złotych.  Nawet jeśli się mieszka z rodzicami to ciężko jest przeżyć za mniej niż 10 tysięcy złotych i trzeba gotować samemu. 

Pozdrawiam
Adam Fularz
Dolina Zielona 24A Zielona Góra


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute