Trwa impreza reggae z okazji urodzin cesarza Sylasje


Od: Adam Fularz <adam na s..wieczorna.pl>
Data: sobota, 24 lipca 2021
Temat: Trwa impreza reggae z okazji urodzin cesarza Sylasje



Dzień dzisiejszy jest świętem grupy Rastafari i trwa dzisiaj tradycyjne binghi. Impreza dla rastafari.  Jechałem na nie od godziny 5.30 rano spod Olecka koło Suwałk a na miejscu byłem o godzinie 22. 30.

Autobus którym jechałem bardzo niebezpieczne wyprzedzano dwa razy na drodze Ełk- Olecko- Suwałki. Było to o mały włos na nas wyprzedzano na 3.go na dwujezdniowej szosie.  Widziałem mijania na włos przy dużej prędkości.  W Polsce jeździ się tak niebezpiecznie że dopiero pod czeską granicą trafił się świetny kierowca widzący i omijający nawet koty na wąskiej drodze.  Stopa złapałem po godzinie 22 już po zmierzchu bo nie można było pokonać tego dystansu do granicy czeskiej szybciej niż w 17 godzin. Jechałem 4 razy na stopa oraz 3 pociągami i sporo szedłem pieszo także po centrum miasta Warszawy aby się przesiąść.  Sprawiało one wrażenie 4. świata - byłem pod pałacem kultury i nauki. Panowała tam dzika kultura urbanistyczna niczym w najbiedniejszych krajach Ameryki Łacińskiej. Przypominam sobie Ciudad delEste w Paragwaju czy coś podobnego. System transportu publicznego i drogowego też był dalekowschodni.

Opr. Adam Fularz na podstawie obserwacji naocznej i podróży przez Polskę na ukos. 


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl



--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute