Wspomnienie dnia 5.7.2021 r.

Ciężki i bezsensowny dzień. Jakoś próbowałem uporządkować rzeczywistość wokół siebie, słabo mi to wychodzi. Czasem trzeba w sobie wygenerować sporo siły, by cokolwiek się zmieniło. 
Na skateparku zginęły dwa telefony- Apple 11 Pro i Apple 10 x. Chyba ktoś sprzeda kartę i poodzespoły co najmniej powyżej 5k, mam wrażenie być mimowolnym świadkiem tego typu scen. Dziwnych. Ktoś dzisiaj jeździł w czarnej sztormowej kominiarce, tłumacząc że to nowy baket hat od "ekipy". Nie da się tego odzobaczyć. 
Bank naliczył mi zapewne z winy jakiegoś błędu- transakcje które już płaciłem, ponownie. Mam do spłaty całkowite zadłużenie w wysokości "całkowite zadłużenie
5 153,39 PLN" i pojawia się ikonka SPŁAĆ ZADŁUŻENIE
Mam spłacić minimalnie kwotę 

Spłata zadłużenia

Kwota zadłużenia z ostatniego wyciągu
4 850,22 PLN
Termin spłaty kwoty minimalnej
26.07.2021
Kwota do natychmiastowej spłaty
0,00 PLN
Środki dostępne na rachunku powiązanym
-,- PLN

KWOTA SPŁATY


Mam wrażenie uczestniczenia w jakimś teście nie zawsze sprawnych aplikacji na ludziach. Pan jeszcze mi w telefonie sugerował mi i powiedział mi wprost bym przez przeglądarkę w telefonie otworzył konto bankowe. Wyśmiałem go choć był to śmiech z bezsilności. Jeżdżę na gangolskim skejtparku, gdzie strata telefonu = puste konto i jeszcze długi....
To jest już bardzo dziwne. I te porady które nie sa poradami...
Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute