Pytania redakcji "Merkuriusz Polski" do innych redakcji prasowych: temat seksualności

Pytania redakcji "Merkuriusz Polski" do innych redakcji prasowych:
temat seksualności


Szanowni Państwo,
Prosze o drobną poradę, nie wiem jak opisac taki temat.
Jeden z polityków zagrał w swojej kampanii homokartą. Według mojego
doświadczenia jako po prostu zwykłego człowieka, osoby które atakują
inne osoby za ich orientację seksualną- same nie są pewne swojej
seksualności. Noszę dresy i raz miałem na festiwalu dresy jakiejś
skejtowej firmy mające wzór w moro, kamuflaż, który miał też różowe
cętki. Jakaś osoba z namiotu obok mnie za to atakowała że różowy to
pedalskie kolory, a niedługo potem usłyszałem że wyglądam w tym dresie
jak "Wenus". Mam wrażenie że osoba ta miała raczej problem ze swoją
seksualnością (której w mojej ocenie - ta osoba sama nie była pewna)
niż z moim dresem w kolorowe cętki moro. Wychowywałem się też w
Wielkiej Brytanii i w paczce kumpli mieliśmy też geja,
homoseksualistę, który był osobą najdrobniejszej postury, był po
prostu najmniejszej wagi z wszystkich nas mężczyzn. Wydaje mi się na
podstawie moich obserwacji naocznych, acz niemiarodajnych, że
atakowanie osób o innej orientacji seksualnej jest atakowaniem osób
często słabszych od innych. Osoby które atakują noszących rurki
mężczyzn, same mają problem ze swoim popędem.

Pytanie: Proszę sobie wyobrazić że prowadzi Pani?Pan media. Jak
postąpiłby Pani/Pan wobec polityka który gra homokartami? Karl Popper,
epistemolog, w książce „Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie",
podniósł argumentację "braku tolerancji dla osób nietolerancyjnych".
Wskazywał on na paradoks tolerancji, polegający na tym że osoby które
tej tolerancji dla zachowań innych osób im nieszkodzących- nie mają,
powinniśmy wykluczyć. Czy jako wydawca mediów powinienem sugerować się
"paradoksem tolerancji" jaki przedstawił Karl Popper, wobec polityka
grającego homokartą?

Pozdrawiam,
Adam Fularz
Wydawca. www.GazetaWarszawska.pl

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute