Wspomnienie dnia 17.10.2020

Wspomnienie dnia 17.10.2020

1. Kumpel szukał ciuchów i przyszedł do mie bym mu pożyczył dresy.
Powiedziałem niech wpada. W szafie miałem co prawda zabawkę bdsm ale
jakoś nie przejąłem się tym. Tyle lat mieszkałem dzieląc pokój z
innymi osobami że przyzwyczaiłem się do braku prywatności.

"A niech grzebie!" - pomyśłałem i otworzyłem przed nim moje szafy.

Prywatność- tyle się o niej mówi a gdzie ją masz? Na dnie szafy? Bo
przecież nie w trybie incogito w swojej przeglądarce web. Tutaj
niektóre przeglądarki w tym ta najpopularniejsza- przecież nadal
przechowują i zapisują historię przeglądanych w tym trybie stron. Twój
bank na pewno zna twoje gusta w trybie incognito.

Ciemne tajemnice? Dzisiaj nie za bardzo jest na nie miejce. Niby
komunikatory typu Signal kodują wiadomości jakie przekazujesz licząc
na ich zakodowanie, ale współczesne systemy nadzoru obywateli i z tym
sobie dawno już poradziły. Zdobywają treść zaszyfrowanyh wiadomości
nim te zostaną zaszyfrowane.

Prywatność to może jest gdy się pochowa telefony z dostępem do
internetu i się rozmawia z dala od smartfonów. Dzisiaj się to rzadko
zdarza.

Prywatność? A akceptujesz pliki cookies na witrynach jakie
przeglądasz? Tą akceptacją z niej rezygnujesz.

opr. Adam Fularz

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute