Skarga na bezczelność urzędników UMZG

do Prezydent Miasta Ziel. Góra 
Sz. P. mgr inż. J. Kubicki 


Szanowni Państwo,

Prowadzę działalność gospodarczą. Chciałem wysłać list. W mojej okolicy zlikwidowano skrzynki pocztowe (np. były one ongiś zawieszone na dworcu PKP, do którego schody z mojego osiedla również zlikwidowano, czy w okolicy pawilonów handlowych przy ul. Skłodowskiej/ Sulechowskiej, również ją zdjęto niedawno). 

W dniu wczorajszym wysłanie listu pocztą papierową zajęło mi 1,5 godziny z uwagi na korki, przez co musiałem je ominąć pieszo by dojść na pocztę, czekałem tam też w kolejce. Czy tak ma wyglądać moja działalnosć gospodarcza w tym mieście że spędzam 1,5 godz. by wysłać zwykły list papierowy?

Tudzież, komunikacja miejska całkowicie się rozpadła i straciła sens istnienia z powodu braku buspasów, jakie np. istnieją w Rzeszowie. Dystans którego pokonanie pieszo zajmuje ok. 25 minut, komunikacją miejską ajmował ok. 2,5 krotnie więcej czasu w dniu wczorajszym. 

Dojazd z przystanku Dolina Zielona na przystanek Elektrociepłownia- kosztował wczoraj ok. 6 PLN i wymagał 2 różnych przewoźników autobusowych (linia MZK nr 30, opóźniona już na początkowym przystanku - zamiast 18.06 ok. 18.15, oraz Zielona Linia z godz. 18.38 z ul. Wojska Polskiego) i zajął mi wczoraj godzinę czasu (od ok. godz. 18 do godz. 19-tej). Poszedłbym pieszo, ale na ul./ Źródlanej jest wielki ruch samochodowy i brak jest chodnika. Maria Pięta, do której złożyłem wniosek o autobusy zastępcze dla mieszkańców na czas remontu, bezczelnie napisała mi że "proszę o wyrozumiałość".

"Jak wpomniałam w poprzedniej korespondencji inwestycja  przeznaczona jest dla mieszkańców, a utrudnienia związane z jej prowadzeniem są przejściowe. Proszę zatem o wyrozumiałość.

 

Maria Pięta

Departament Prezydenta Miasta"

-- 


Ja nie mam aż takich pokładów wyrozumiałości, bo prowadzę działalność gospodarczą którą mi się od wieludziesięciu dni utrudnia, a zwykła czynność - wysłanie listu pocztą- staje się nieznośna. Nie mam aż tyle wyrozumiałości, zwłaszcza gdy bez sensu tracę tylko po południu aż godzinę dnia na omijanie pieszo korków które Państwo stworzyli np. pomysłem na brak buspasów w miescie Ziel. Góra. Wnioskowałem o te buspasy i Państwa urząd odmówił. To już jest bezczelność.

Państwa urząd nawet nie ma na tyle manier by rozpoznać kiedy przekracza się granicę od której rozpoczyna się zwykła ludzka BEZCZELNOŚĆ.


w załączeniu cały list p. Marii Pięty:

Adam Fularz

 

W nawiązaniu do prowadzonej korespondencji oraz ponowionej prośby w sprawie uruchomienia dodatkowego autobusu Z18 informuję, że z  uwagi na zamknięty przejazd i przejście pod wiaduktem została uruchomiona darmowa linia oznaczona Z19. Zadaniem tej linii jest dowiezienie pasażerów na drugą stronę wiaduktu.

Z kilkudniowych obserwacji MZK, jak i rozmów z pasażerami wynika, że zaproponowana trasa przez ulicę Energetyków, Zjednoczenia, Dąbrowskiego, Kupiecką i Wojska Polskiego odpowiada pasażerom.

Dodatkowo na wnioski pasażerów do trasy linii Z19 włączono dodatkowe przystanki. Z przystanku Dolina Zielona realizowanych jest 11 kursów na godzinę.

Ponadto przejazd autobusu ulicą Źródlaną jest utrudniony, ponieważ droga ta nie jest przystosowana do przejazdów autobusów, m.in. z uwagi na dużą ilość stromych progów zwalniających, parkujące samochody po jednej stronie jezdni, a także stromy wyjazd na ulicę Sulechowską (autobus musiałby wyjechać przodem na pasy jezdni w przeciwnym kierunku).

Jak wpomniałam w poprzedniej korespondencji inwestycja  przeznaczona jest dla mieszkańców, a utrudnienia związane z jej prowadzeniem są przejściowe. Proszę zatem o wyrozumiałość.

 

Maria Pięta

Departament Prezydenta Miasta


p.s. Uważam że podane informacje jakoby autobus wyjeżdżając z ul. Żródlanej musiałby wjechać na pasy w przeciwnym kierunku, są całkowicie nieprawdziwe i pracownicy monopolu MZK wyssali je z palca, ponieważ ul. Sulechowska ma 4 pasy ruchu i skręt autobusu jest możliwy bez wjazdu na 3. pas ruchu licząc od ul. Źródlanej. Progi zwalniające są chyba 3. Parkują samochody pojedyncze i można zmienić zasady parkowania.

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute