skarga wyszukiwarki: prosimy uprzejmie o zmianę źródeł danych statystycznych




Skarga do  Przedstawicielstwo  KE w Polsce

Szanowni Państwo

To jest oburzajace że nawet Państwa organizacja mnie jako wydawnictwo i malutkiego przedsiębiorcę- wprowadza w błąd. Do tej pory opublikowałem około 1, 6 mln informacji w mojej wyszukiwarce wyszuk.pl gdzie zamieszczam informacje z rzekomo bardziej profesjonalnych źródeł.  

Sam też,  publikując, sprawdzam dane liczbowe.

O ile pamiętam,  w odpowiedzi padla liczba 19 tysięcy km nadal czynnych torowisk? Niestety nie pamietam, ale w kazdym badz razie zrodlo bylo zle, więc te dane z pewnością są błędne i na sam widok nazwy źródła nawet nie muszę tego sprawdzać,  z doświadczenia i statystyki- jako bądź co bądź statystyk, już sądzę że to wiem.

Prxykro mi to stawiac wprost, ale-i proszę nie mieć o to urazy- powołali się Państwo na dane ze źródeł skompromitowanych w świecie ekonomistów wolnorynkowych. Jest mi przykro tak niemile i wprost stawiać sprawę i tak nieuprzejmie pisać w odpowiedzi- ale jako miejscowy ekonomista - prowadząc wydawnictwo uczę się by sprawdzać dane i ich źródła.

Przywołane źródła niestety nie są wiarygodne bowiem są niemiarodajne. Podawane cyfry nie mają odbicia w rzeczywistości. Możemy te dane jako ekonomiści- zweryfikować w innych źródłach- np. na mapie której adres www dołączam. I nie musimy tego robić z doświadczenia wiedząc o tym że dane źródło informacji jest fałszywe.

Państwo zaś powołali się na źródła które celowo nie są przez nas używane w tych czasach.

Organizacja urzędu statystyki skąd pochodzi przywoływany przez Państwa zbiór danych statystycznych, w żaden sposób nie odpowiada współczesnym standardom niezależności od rządu. Opisywałem to i wnosiłem listownie o zmianę. Jest to fakt IMHO znany.

Powołują się Państwo na własne źródła oparte o  tamte niewiarygodne dane,  których nowocześniejsze pokolenia ekonomistów nie uznają za godne zaufania jeśli dane te nie są potwierdzone. Te dane niestety nie są potwierdzone w rzeczywistości.


Media sprawdzają dostarczane przez Państwa wskaźniki. Niestety nie mam zaufania w żaden sposób do tego typu źródeł.  Żyjemy w czasach podróbek i kryzysu jakości informacji handlowych.

Niestety,  dane organizacji którą Państwo przywołali jako źródła swojej odpowiedzi- nie znajdują potwierdzenia w rzeczywistości. Sama zaś organizacja wydająca zestawienia danych- już ma w swojej historii podobne przypadki. Owe dane z tego źródła powinny nosić literkę "p"- jako "provisional" wpisaną obok cyfr w Państwa własnym zbiorze danych. Sam wydaję dane statystyczne i mam malutką nadzieję opanowania podstaw umiejętności obróbki tych danych.

Wydawca nie chce wprowadzić czytelników w błąd i zamieszanie podawaniem danych nieprawdziwych. Przepraszam za kłopot i za dodatkową pracę,  ale wydawnictwo dba o jakość i nie może wprowadzić w błąd w sprawie tak policzalnej.

Muszę odrzucić te dane od publikacji.  Ponownie proszę o ich weryfikację samodzielnie lub z czyjąś pomocą. Chyba nawet dzisiaj pisałem o sprawie linii w woj. lubuskim które są czynne na papierze a w praktyce są nieprzejezdne.

Proszę o sprawdzenie samodzielnie danych podanych w odpowiedzi:


http://mapa.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=mapa

Pozdrawiam



W dniu poniedziałek, 19 grudnia 2016 <Piotr.SWITALSKI na serwerze ec.europa.eu> napisał(a):
> Szanowny Panie,
>
>  
>
> Ponownie zapytałem osoby kompetentne za ten obszar. Póki co nadal nie otrzymałem odpowiedzi.
>
>  
>
> Pozdrawiam,
>
> Piotr Świtalski
>
>  
>
> From: Adam Fularz [mailto:adam.fularzna serwerze wieczorna.pl]
> Sent: Saturday, December 10, 2016 6:59 PM
> To: SWITALSKI Piotr (COMM-WARSAW)
> Subject: Re: Likwidacja linii kolejowych w Polsce w wyniku polityki UE w Polsce
>
>  
>
>  
>
>  
>
> W dniu 20 września 2016 17:39 użytkownik Adam Fularz <adam.fularz na serwerze wieczorna.pl> napisał:
>
> Pytania zadane w tekście pogrubiono i podkreślono. Proszę o odpowiedzi.
>
>  
>
> - - Od momentu przystąpienia Polski do UE znacznie zmniejszyła się długość linii kolejowych. Pierwotnie- było ich 26 tys. km linii z ruchem pasażerskim, obecnie pozostało tylko ok. 16,2 tys. km z ruchem pasażerskim.
>
>  
>
> Czy nie jest to wina celowej polityki KE w Polsce? Przecież w wyniku działań dezinwestycyjnych KE w Polsce likwidowane są nawet linie kolejowe w centrach miast, jak likwidacja trzeciego toru na odcinku Łódź Niciarnia- Łódź Widzew.
>
>  
>
> Jak tłumaczyć spadek długości linii kolejowych w Polsce od momentu przystąpienia Polski do UE?
>
>  
>
> Dlaczego UE przeznacza fundusze unijne na przebudowę linii kolejowych na ścieżki rowerowe, co jest przecież notoryczne w Polsce?
>
>  
>
> Czy to jest polityka KE wobec tr. zbiorowego w Polsce?
>
>  
>
> W dniu 20 września 2016 15:21 użytkownik <Piotr.SWITALSKIna serwerze ec.europa.eu> napisał:
>
> Szanowny Panie,
>
>  
>
> Dziękujemy za maila.
>
>  
>
> Aby udzielić jak dokładnych odpowiedzi na nurtujące Pana kwestie, proszę o przeslanie konkretnych pytań skierowanych (i dotyczących obszaru działań) Komisji Europejskiej.
>
>  
>
> Pozdrawiam,
>
> Piotr Świtalski
>
>  
>
> From: Adam Fularz [mailto:adam.fularz-eczorna.pl]
> Sent: Sunday, September 18, 2016 7:20 PM
> To: COMM REP POLAND
> Subject: Likwidacja linii kolejowych w Polsce w wyniku polityki UE w Polsce
>
>  
>
> - - Od momentu przystąpienia Polski do UE znacznie zmniejszyła się długość linii kolejowych. Pierwotnie- było ich 26 tys. km linii z ruchem pasażerskim, obecnie pozostało tylko ok. 16,2 tys. km z ruchem pasażerskim. Czy nie jest to wina celowej polityki KE w Polsce? Przecież w wyniku działań dezinwestycyjnych KE w Polsce likwidowane są nawet linie kolejowe w centrach miast, jak likwidacja trzeciego toru na odcinku Łódź Niciarnia- Łódź Widzew.
>
>  
>
> Jak tłumaczyć spadek długości linii kolejowych w Polsce od momentu przystąpienia Polski do UE? Dlaczego UE przeznacza fundusze unijne na przebudowę linii kolejowych na ścieżki rowerowe, co jest przecież notoryczne w Polsce? Czy to jest polityka KE wobec tr. zbiorowego w Polsce?
>
>  
>
> PKP nadal likwiduje linie kolejowe- oto nadesłane informacje:
>
>  
>
>  
>
> ---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
> Od: Adam Fularz <adam.fularz--wieczorna.pl>
> Data: 9 czerwca 2016 17:14
> Temat: pytania prasowe likwidacja linii kolejowych w Polsce w wyniku polityki KE w Polsce
> Do: Komisja Europejska <comm-rep-poland--ec.europa.eu>
>
> Pytania prasowe:
>
>  
>
> - co KE sądzi o likwidacji części torowiska celem celowego ograniczenia przepustowości linii kolejowej do Łodzi w wyniku inwestycji finansowanej ze środków unijnych? Depeszę informującą o ograniczeniu porzepustowości o 33 % załączam.
>
>  
>
> - czy polityką KE jest demontaż linii kolejowych- rentownych- w centrach wielkich miast Polski? Zlikwidowano przecież jedną z linii kolejowych w centrum Łodzi.
>
>  
>
>  
>
> Do PKP 
>
>  
>
> - Czy PKP potwierdza że linia Gorzów- Poznań będzie rozebrana na odcinku Rokietnica- Międzychód? TVP zapowiedziało emisje programu na temat rozbiórki tej linii kolejowej.
>
>  
>
> Witam.
>
>  
>
> Linia kolejowa Rokietnica-Międzychód była od wielu lat nieużytkowana. Zarówno samorząd, jak i przewoźnicy nie byli zainteresowani realizowaniem przewozów na tej trasie. Dalsze utrzymywanie nieruchomości mogłoby doprowadzić do degradacji linii kolejowej oraz generowałoby kolejne koszty utrzymania.
>
> PKP S.A. planuje rozebrać linię kolejową po zakończeniu trwającej obecnie inwentaryzacji.
>
>  
>
> Obecnie trwa rozbiórka linii kolejowej na odcinku Grodków Śląski – Głęboka Śląska. PKP S.A. przygotowuje również grunty po tej linii do przekazania na rzecz samorządu.
>
>  
>
> Pozdrawiam,
>
> Aleksandra Dąbek
>
> Starszy Specjalista
>
>  
>
> Wydział Prasowy
>
> Biuro Komunikacji i Marketingu
>
> Polskie Koleje Państwowe S.A.
>
> e-mail: Aleksandra.Dabek-pkp.pl
>
> tel.          (..)
>
>  
>
> From: Adam Fularz [mailto:adam.fularz--wieczorna.pl
> Sent: Thursday, June 02, 2016 7:47 PM
> To: Rzecznik
> Subject: Fwd: Pytanie do PKP o rozbiórkę linii kolejowej Poznań- Gorzów p. Rokietnicę, Miedzychód
>
>  
>
> </mail/u/1/s/?view=att&th=15916cc839d82ae4&attid=0.1&disp=emb&zw&atsh=1>
>
> Agencja prasowa
>
> Sztuka. Kultura. Nauka.
>
> * * *
>
> Merkuriusz Polski dzieje wszystkiego świata w sobie zamykający dla informacji pospolitej. Od 3 stycznia 1661.
>
> 9/6/2016
>
> Depesza prasowa
>
> Depesza: Wielka dezinwestycja w Łodzi. PKP PLK zmniejszyło przepustowość torowiska do stacji Łódź Fabryczna o 33 %
>
>  
>
>  
>
> PKP dokonało kolejnej dezinwestycji w Łodzi. Zamiast 3 torów, do głównej stacji w Łodzi doprowadzone są tylko 2 tory. PKP PLK zaprzecza tym informacjom i twierdzi że to nasza agencja prasowa jednostronnie interpretuje fakty. Ministerstwu pytania w sprawie likwidacji jednego toru na odcinku prowadzącym do stacji Łódź Fabryczna. Trzeci tor na tej śródmiejskiej linii - głównej dla aglomeracji łódzkiej- zlikwidowano na odcinku Łódź Niciarnia- Łódź Widzew. Zmniejsza to przepustowość linii o ok. 33 %. Temat wydaje się tematem tabu, media starają się go ukryć. Witrynę Centrum Zrównoważonego Transportu, które jako pierwsze napisało o tej aferze, wielokrotnie atakowali hakerzy. Witryna jest już niedostępna. Inne czasopisma zachowują się tak jakby usiłowały ukryć tą dezinwestycję. 
>
>  
>
> Oto pytania prasowe jakie wystosowaliśmy do MIB. O odpowiedzi poinformujemy.
>
>  
>
> do MIB
>
>  
>
> Jak wynika z zebranych do celu przygotowania tekstu prasowego informacji doszło do likwidacji jednego z torów na odcinku prowadzącym do stacji Łódź Fabryczna, co oznacza zmniejszenie przepustowości tej linii o 33 %.
>
>  
>
> Odcinek Łódź Fabryczna- Łódź Niciarnia: 4 tory
>
>  
>
> Odcinek Łódź Niciarnia- Łódź Widzew- 2 tory.
>
>  
>
> (...)
>
>  
>
> - dlaczego zredukowano przepustowośc najbardziej rentownej linii kolejowej w Polsce o 1/3?
>
> - czy MIB popiera tworzenie szyjek od butelek - bottlenecks- na sieci kolejowej dzięki inwestycjom PKP PLK?
>
>  
>
> - PKP PLK- rzecznik Karol Jakubowski twierdzi że odcinek ten jest 4-ro torowy, a informacje o 2 torach na odcinku Łódź Niciarniana- Łódź Widzew są tylko "jednostronną interpretacją faktów" przez naszą agencję prasową. Pan Jakubowski usilnie i natarczywie przedstawiał nieprawdziwe informacje, zapewne licząc że jesteśmy niekompetentnymi dziennikarzami którzy "łykną" tłumaczenia w stylu:
>
>  
>
> ."Panie Redaktorze, dla doprecyzowania, od stacji Łódź Widzew odchodzą 4 tory, które za stacją się rozwidlają – 2 biegną do Łodzi Fabrycznej i dwa do Łodzi Dąbrowej. Na wysokości ulicy Widzewskiej następuje rozwidlenie torów z 2 do 4 i dalej przez Łódź Niciarnianą do Fabrycznej prowadzą 4 tory."
>
>  
>
> W mojej ocenie p. Jakubowski usiłował zmylić dziennikarzy takimi informacjami.
>
>  
>
> Protestujemy przeciwko celowemu wprowadzaniu mediów w błąd przez PKP PLK. PKP PLK usiłuje w naszej ocenie oszukać media podając nieprawdziwe informacje np. "Szanowny Panie Redaktorze, pomiędzy stacjami Łódź Widzew a Łódź Fabryczna są 4 tory."- co jest informacją nieprawdziwą, nie mającą potwierdzenia ani w mapach, ani w zdjęciach satelitarnych, ani w relacjach naocznych świadków oraz komentatorów.
>
>  
>
> - czy MIB jest przekonane że PKP PLK jest kompetentnym inwestorem? W wielu miastach Polski po przeprowadzonych przez PKP PLK dezinwestycjach występują ppodobne problemy, np,. odcinek Poznań Główny- Poznań Wschód był częściowo trzytorowy w przeszłości na odcinku do stacji Garbary, po dezinwestycji przeprowadzonej przez PKP PLK nie odtworzono 3. toru. Przy poprawnie przeprowadzonej inwestycji możnaby usunąc wąskie gardło i przebudować ten odcinek (Poznań Gł- Poznań Wschód) na 3- tory, zwłaszcza że równolegle istnieje nieużywana bocznica kolejowa dochodząca prawie do stacji Poznań Garbary. Oglądałem także likwidację dodatkowych torów na odcinku Poznań Główny- Poznań Luboń, co uniemożliwiło wprowadzenie kolei aglomeracyjnej w aglomeracji poznańskiej. Podobna sytuacja ma miejsce w wielu innych miastach kraju. 
>
>  
>
> - tworzenie bottlenecks, co jest celową praktyką PKP PLK, prowadzi do nierentowności sieci kolejowej. PKP PLK w mojej ocenie nie powinno prowadzić inwestycji w infrastrukturę transportową z powodu braku kompetencji. PKP PLK pytaliśmy 
>
>  
>
> "- czy PKP PLK dysponuje mapą linii pokazującą największe "wąskie szyjki od butelek"- miejsca które są przepełnione ruchem? Jakie linie mają już zupełnie wyczerpanąprzepustowośc? Czy można dostać taki dokument?
>
> W przypadku ruchu drogowego korzystamy z map obrazujących SDR. Dla sieci kolejowej nie mamy takich map."
>
>  
>
> - nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi, po czym kontaktowaliśmy się telefonicznie aby usłyszeć że PKP PLK nie posiada takich informacji ani ich nie zbiera, zaś agencja prasowa by otrzymać tego typu podstawowe dane musi wypełnić wniosek o udostępnienie informacji publicznej. W przypadku sieci drogowej mapy SDR są dostępne bez żadnych problemów i ograniczeń. Czy MIB może spowodować aby agencja prasowa otrzymała od PKP PLK tego typu dane- chyba podstawowe dla sieci transportowych?
>
>  
>
> Jak więc PKP PLK zarządza siecią kolejową bez posiadania choćby podstawowych informacji na temat tej sieci? Czy PKP PLK jest zarządzane przez osoby mające chociażby podstawową wiedzę w dziedzinie zarządzania rynkami sieciowymi? Czy MIB planuje jakieś zmiany w tej kwestii? Np. powołanie innej spółki zarządzającej nowymi inwestycjami kolejowymi? W Polsce taką spółkę utworzono na Pomorzu, jest to PKM S.A.
>
>  
>
>  
>
>  
>
>  
>
> --
>
> Adam Fularz
>
> Wydawnictwo Merkuriusz Polski
> "Wieczorna.pl" sp. z o.o.
> T +48604443623
>
> F +442035142037
> E adam.fularz--'wieczorna.pl
> Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
>
> AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
>
> TEKSTY
>
> Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
>
> ZDJĘCIA
>
> Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
>
> WIDEO
>
> Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
>
>
> --
>
> --
>
> </mail/u/1/s/?view=att&th=15916cc839d82ae4&attid=0.2&disp=emb&zw&atsh=1>
>
> Adam Fularz, manager Radiotelewizji
>
> Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra
>
> Wydawnictwo Merkuriusz Polski
> "Wieczorna.pl" sp. z o.o.
> T +48604443623
>
> F +442035142037
> E adam.fularz--'wieczorna.pl
> Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
>
> AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
>
> TEKSTY
>
> Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
>
> ZDJĘCIA
>
> Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
>
> WIDEO
>
> Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
>
> --
>
> --
>
> <https://lh5.googleusercontent.com/YpJo9CK5YycQ40eKut82SQy0Tx1iOsbO0aZ40x5U67XdL1rfcDwab0xDkkaT2Fr31Cixe3ehW0ysCiXmSnYB5E33BG65JvkL8-berBEQ2zcV6PT7UeJQ1-VotYmnxnMWubA2UOg>
>
> Adam Fularz, manager Radiotelewizji
>
> Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra
>
> Wydawnictwo Merkuriusz Polski
> "Wieczorna.pl" sp. z o.o.
> T +48604443623
>
> F +442035142037
> E adam.fularzwieczorna.pl
> Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
>
> AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
>
> TEKSTY
>
> Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
>
> ZDJĘCIA
>
> Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
>
> WIDEO
>
> Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.
>
>  
>
> --
>
> --
>
> <https://lh5.googleusercontent.com/YpJo9CK5YycQ40eKut82SQy0Tx1iOsbO0aZ40x5U67XdL1rfcDwab0xDkkaT2Fr31Cixe3ehW0ysCiXmSnYB5E33BG65JvkL8-berBEQ2zcV6PT7UeJQ1-VotYmnxnMWubA2UOg>
>
> Adam Fularz, manager Radiotelewizji
>
> Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra
>
> Wydawnictwo Merkuriusz Polski
> "Wieczorna.pl" sp. z o.o.
> T +48604443623
>
> F +442035142037
> E adam.fularz@wieczorna.pl
> Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
>
> AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661
>
> TEKSTY
>
> Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.
>
> ZDJĘCIA
>
> Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.
>
> WIDEO
>
> Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.




<https://lh5.googleusercontent.com/YpJo9CK5YycQ40eKut82SQy0Tx1iOsbO0aZ40x5U67XdL1rfcDwab0xDkkaT2Fr31Cixe3ehW0ysCiXmSnYB5E33BG65JvkL8-berBEQ2zcV6PT7UeJQ1-VotYmnxnMWubA2UOg>

Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 
Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.



--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.






Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.


TEKSTY

Każdego dnia Agencja Merkuriusz udostępnia kilka materiałów prasowych ze wszystkich regionów Polski. Dotyczą one najważniejszych wydarzeń w skali kraju, różnych dziedzin życia. Stanowi źródło informacji dla redakcji prasowych.

ZDJĘCIA

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis fotograficzny. Korzystają z niego serwisy internetowe i redakcje prasowe.

WIDEO

Na zamówienie abonenta udostępniamy serwis video. Korzystają z niego stacje telewizyjne.

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute