Redakcja podaje plotki: Polscy incele także dysponują bronią i planują zamachy na imigrantów

Poniższy tekst zawiera plotki, informacje z rozmów prywatnych- a nie ustalone fakty. Niniejszy tekst nie ma na celu budowanie uprzedzeń wobec środowiska inceli i przedstawia plotki i rzekome plany radykalnego skrzydła tego środowiska.

Co wiem:
Ostatnio, nie aż tak dawno przypomniano mi jak podróżowaliśmy wspólnie pociągiem z kumplem. W przedziale siedział także incel wracający z jakiegoś zjazdu radykalnych inceli i zradykalizowanych osób z radykalnego odłamu środowiska tzw. "stulejarzy" zwanych też "piwnicznikami", jaki odbyli oni przed laty w górach. 

Kilka lat temu to było a może nawet dawniej. Jechaliśmy pociągiem w przedziale. Byliśmy przyjaźni i bezkrytyczni mimo dziwactwa poglądów incela i wypytywaliśmy incela o jego wypad w góry na incelowskie zgrupowanie by się dowiedzieć że wg tego incela jego grupa radykalnych inceli zebrała i ukryła broń i amunicję. Być może ją użyją by powstrzymać falę imigrantów w Polsce- twierdził incel i taki wg niego był cel tworzenia owego zapasu. 

Niedawno kolejny raz trafiłem na nowe doniesienie o ukryciu broni i amunicji przez środowiska inceli- tym razem z innego źródła. Zszokowany kumpel który ze mną wysłuchiwał tej historii przypomniał mi wtedy ową naszą wspólną pociągową podróż w jednym przedziale z radykalnym incelem. Traktuję to jako plotkę bo zebrałem tylko dwa potwierdzenia tej informacji. Mam jednakże wraz z wiekiem coraz słabszą pamięć i bez pomocy kumpla który towarzyszył mi i w pociągu podczas rozmowy z incelem jak i w czasie drugiej opowieści innej osoby o planach radykalnych inceli- nie połączyłbym obu historii bo po prostu o tej starszej historii już zapomniałem.

opr. A. Fularz
Na podstawie wywiadu z incelem i relacji jednej z osób o przygotowaniach jakie podejmują radykalni incele.


--
-------
Merkuriusz Polski
Www.merkuriusz.co.uk

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute