Treść public relations: Szczyt CSA 2019: Rozwój marketingu e-mailowego

Redakcja otrzymała treść public relations:


Treść artykułu:

 

Szczyt CSA 2019: Rozwój marketingu e-mailowego

w oparciu o obowiązujące standardy i zaawansowane technologie

 

Sukces poprzez standaryzację i indywidualność - eksperci na szczycie CSA 2019 w Kolonii poświęconemu technicznym i prawnym aspektom marketingu e-mailowego

 

 

Powiadają, że zmarli wciąż są wśród nas. Około 35 lat po premierze w Niemczech i pomimo opinii wielu samozwańczych ekspertów, poczta elektroniczna jest bardziej żywa niż kiedykolwiek wcześniej - i, jak zawsze, nie zawsze uchodzi ona za narcystyczną. Spam i phishing w elektronicznych skrzynkach pocztowych wielokrotnie powodują problemy dla odbiorców i szkodzą nie tylko reputacji samej poczty, ale także nadawcom. Ponadto poczta elektroniczna ma dzisiaj przypiętą łatkę niewystarczająco "modnej", aby sprostać indywidualnym oczekiwaniom konsumentów w dzisiejszych czasach.

 

Przepisy prawne, takie jak podstawowe unijne rozporządzenie o ochronie danych, które weszło w życie w 2018 r., dość dokładnie określają, kto i na jakiej podstawie może wysłać e-mail. Nie jest to jednak tak proste jak mogłoby się wydawać, o czym świadczy codzienny napływ spamu. E-mail marketerzy, dostawcy usług internetowych i dostawcy usług poczty elektronicznej pracują razem od lat, aby była ona lepszym i bardziej wiarygodnym narzędziem marketingowym. Słowo kluczowe: "samoregulacja". Eksperci z całego świata będą rozmawiać o tym, jak może to funkcjonować i jakie wymagania techniczne kryją się pod hasłem "E-Mail - Just For You" na szczycie CSA w Kolonii w dniach od 10 do 12 kwietnia 2019.

 

"Technicznie rzecz biorąc, każdy może wysyłać swoje e-maile", mówi Julia Janßen-Holldiek, dyrektor Certified Senders Alliance (CSA). Wiadomości e-mail są łatwe do utworzenia, niezależne od platformy, wymierne i przede wszystkim bezpłatne. To czyni z nich idealne narzędzie marketingowe. Właśnie tak. Niestety, jak już wspomniano, e-mail i jego nadawcy nie wszędzie cieszą się pochlebną opinią. Jednym z powodów jest to, że odbiorcy zawsze znajdują w skrzynce odbiorczej wiadomości, których nie chcą otrzymywać i których treścią nie są zainteresowani. Ponieważ jednak niektórzy nadawcy nie dbają o podporządkowanie się obowiązującemu prawu, a rozpatrywanie każdego indywidualnego przypadku jest nierealne, należy polegać na samoregulacji.

 

Dostawcy skrzynek pocztowych stanowią ważną część tej samoregulacji. Usługodawcy Ci postawili na swoje filtry ponad doświadczenia użytkownika, które mają na celu zapewnienie, że odbiorcy otrzymują tylko te wiadomości, które chcą. Ponadto, aby ich e-maile mogły przejść przez te filtry, muszą być spełnione określone wymagania techniczne. To, jak muszą wyglądać te standardy, zostanie omówione podczas osobnego warsztatu na szczycie CSA. Oczywiście sami dostawcy usług pocztowych są zainteresowani tym, aby i standardy te były przestrzegane i doświadczenia użytkowników odbiorców poczty były jak najbardziej pozytywne. Dlatego współpracują oni także, po części wspólnie z nadawcami, w celu poprawy doświadczeń klientów - odbiorców poczty - i ochrony ich przed nieprzyjemnymi wiadomościami w skrzynce mailowej. Te tematy również będą omawiane w głównym dniu szczytu i dadzą nam pogląd na to, jak będą wyglądać e-maile w przyszłości. Nowe technologie zapewnią klientom poczucie, że nie mają oni więcej do czynienia z marketingiem e-mailowym jako tylko z nudnym kanałem push, ale także zainspirują jego adresatów.

 

Przy założeniu, że e-mail jest "legalnie czysty" i spełnia standardy providerów, nie ma pewności, że zakończy się to sukcesem i że odbiorca wykaże pożądaną przez nadawcę reakcję. "Nasze motto E-Mail - Just For You z jednej strony podkreśla indywidualne życzenia odbiorcy poczty, aby otrzymywać pocztą elektroniczną tylko ważne, adekwatne informacje dostosowane do jego własnych potrzeb. Z drugiej strony, odzwierciedla profesjonalne dążenia marketerów do budowania bliskich, osobistych i ostatecznie opłacalnych relacji z istniejącymi lub potencjalnymi klientami", mówi Julia Janßen-Holldiek.

 

Im bardziej spersonalizowana i dostosowana do konkretnego odbiorcy poczta, tym bardziej jest ona dla niego istotna. Dlatego też kilka prezentacji na szczycie CSA Summit zajmie się odpowiedzią na pytanie, w jaki sposób wykorzystać interaktywne e-maile lub informacje zwrotne od klientów, aby zoptymalizować doświadczenia użytkowników w e-mail marketingu przy jednoczesnym zachowaniu zaufania do kanału wiadomości "e-mail" poprzez przestrzeganie standardów.

 

Certified Senders Alliance CSA jest wspólnym projektem Stowarzyszenia Internetowego Eco e.V. i Niemieckiego Stowarzyszenia Marketingu Dialogowego (DDV). CSA działa jako neutralny pośrednik pomiędzy dostawcami usług pocztowych a nadawcami komercyjnych wiadomości e-mail. Celem CSA jest podniesienie jakości informacji handlowych wysyłanych pocztą e-mail do standardu uznawanego na całym świecie. Nadawcy, którzy odpowiadają temu standardowi są certyfikowani przez CSA i identyfikowani przez dostawców poczty e-mail i filtr spamu użyty w tym projekcie jako wiarygodni nadawcy i tym samym nie podlegają filtrowaniu. CSA jest środowiskiem obejmującym całą branżę, w którym to środowisku różni uczestnicy współpracują ze sobą i stosują nowe koncepcje samoregulacji.

 

Na odbywającym się co roku od sześciu lat Szczycie CSA Certified Senders Alliance spotykają się marketerzy e-mailowi, dostawcy usług internetowych (ISP) i dostawcy usług poczty elektronicznej (ESP) z całego świata w celu wymiany informacji na temat marketingu elektronicznego.

 

Aktualne informacje na temat pracy CSA, certyfikacji przez CSA oraz bieżących technicznych i prawnych aspektów e-mail marketingu można znaleźć na stronie https://certified-senders.org/de/. Szczegółowe informacje na temat szczytu CSA w 2019 r., w tym również program szczytu i formularz rejestracyjny, dostępne są na stronie internetowej https://summit.certified-senders.eu/.

 

Julia Janssen-Holldiek

 

 

 

otrzymano od:
Marlena Swist

TEMA Technologie Marketing AG
Communications to Success

Aachener-und-Münchener Allee 9
52074 Aachen
Germany 


--

__________________________________________________________________________

 

Merkuriusz  Polski

 

Agencja Prasowa. W Krakowie od 3 stycznia 1661 r.



Adam Fularz, manager Radiotelewizji

Prezes Zarządu, Wieczorna.pl SP. Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra

Wydawnictwo Merkuriusz Polski
"Wieczorna.pl" sp. z o.o.
T +48604443623
F +442035142037
E adam.fularz@wieczorna.pl
Dolina Zielona 24a, PL 65-154 Zielona Góra
KRS 0000416514, NIP 9731008676, REGON 081032764

AGENCJA PRASOWA MERKURIUSZ POLSKI- Wieści i treści od 3 stycznia 1661 

Informuję rozmówcę o przysługującym mu prawie do autoryzacji wypowiedzi udzielonych naszej agencji. Aby skorzystać z prawa, rozmówca niezwłocznie po udzieleniu wypowiedzi dla AP Merkuriusz Polski musi oznajmić że skorzysta z tego prawa. Czas na autoryzację wynosi 6 godzin od otrzymania przez rozmówcę zapisu jego słów.

Standardy relacjonowania wyborów przez media zgodne z Art. 7 ust. 2 ustawy – Prawo Prasowe.

Kandydat w wyborach nie powinien być formalnie związany z żadnym medium, w szczególności być dziennikarzem, redaktorem naczelnym bądź wydawcą. Jeżeli tak by się zdarzyło, gdyż prawo wprost tego nie zabrania, na czas wyborów nie powinien być on zaangażowany w relacjonowanie wyborów.

Rada Etyki Mediów uznaje udział dziennikarzy w wyborach za złamanie zasad etyki 55 dziennikarskiej . Dziennikarze nie tylko nie powinni kandydować, ale w jakikolwiek inny sposób uczestniczyć w pracach komitetów wyborczych, np. nie powinni pomagać kandydatom w przygotowaniu wystąpień publicznych.

Dobrą praktyką jest wprowadzenie przez szefów redakcji w tym zakresie jasnych wytycznych. 

Media powinny z ostrożnością relacjonować wydarzenia z udziałem kandydatów pełniących funkcje publiczne w czasie kampanii wyborczej, a zwłaszcza ciszy wyborczej. Osoby te, mając łatwiejszy niż inni kandydaci dostęp do mediów, mogą nadużywać go do celów związanych z prowadzeniem kampanii wyborczej. Media muszą być więc szczególnie wyczulone. 

Prowadzenie negatywnej kampanii w mediach, choć nie jest prawnie zakazane, budzi wątpliwości etyczne. Media powinny przekazywać wypowiedzi prawdziwe, wypowiadane w dobrej wierze oraz w tonie umiarkowanym. (..)

W przypadku, gdy tworzy się medium specjalnie na potrzeby wyborów, dane medium powinno kierować się regułami prawdziwości i uczciwości przekazu. Należy także pamiętać, że powstające w okresie wyborczym tytuły prasowe zobowiązane są do przestrzegania wszelkich wymogów stawianych prasie przez prawo prasowe (jeœli publikacja spełnia 56 kryteria definicji „dziennika" lub „czasopisma" wymagana jest np. jego rejestracja w sądzie). Bardzo ważne jest, aby wydawnictwo takie na każdym egzemplarzu posiadało takie informacje jak nazwę i adres wydawcy, adres redakcji, imię i nazwisko redaktora naczelnego. Choć prawo prasowe nie ustanawia obowiązku zamieszczenia impressum na tzw. drukach nieperiodycznych (np. jednorazowo wydanej gazetce), zasada ta powinna być przestrzegana w przypadku wydawnictw dotyczących wyborów. wg http://hfhr.pl/wp-content/uploads/2014/10/HFPC_media_w_okresie_wyborczym.pdf

Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute