Pytania prasowe- do MZ dot. maseczek i pandemii Sars- Cov-2

do MZ

Dzień dobry, mam maseczkę wielorazową, marki popularnej wśród młodzieży, notabene kosztowała 275 złotych w przeliczeniu (55 funtów) a po kilkunastu praniach straciła pierwotny kolor. 
Jak często powinienem ją czyścić, prać? Ile można nosić taką maseczkę? Czy prać ją w czasie podróży w toalecie w pociągu? Zauważyłem że po dłuższej podróży pociągiem czy autobusem robiły mi się opryszczki etc. Zwykle w autobusie dalekobieżnym pasażerowie nie wytrzymują za długo w maseczkach. Gdy jechałem z Warszawy na Mazury, sam musiałem już ją zdjąć po półtorej czy dwóch godzinach, inni pasażerowie też nie wytrzymali tyle czasu w maseczce.

Dodam że wczoraj w pociągu regionalnym nie można było umyć rąk, nie było wody w toalecie. W dodatku ta woda w zbiornikach na wodę w wagonach często jest brudna- rozmawiałem ostatnio z osobą która naprawiała elementy zaworów zbiorników składów kolejowych i opowiadała o brudach jakie w nich znalazła. Brud zapycha nawet zawory.

Pozdrawiam
--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute