Wniosek do ruchów polityki dot. zanieczyszczenia rzek i jezior

Do KPRM
Do partii politycznych

Właśnie na Konwencie Marszałków słucham że jakość wody w rzekach i jeziorach stale się pogarsza.  Potwierdzam- dzisiaj rano dwa razy kąpaliśmy się w jeziorze w m. Bronków 20 km od granicy niemieckiej. Woda była kwitnąca zielonym glonem.  

Kąpaliśmy się tego lata także (zwykle nago) kilkanaście razy w rzece Odra. Woda tamże jest ciemnobrązowa. Zwykle nie mamy wyboru i muszę kąpać się na przykład w rzece Liwiec bo tam kąpie się moja paczka znajomych.  

Chciałem zaprotestować że latem muszę kąpać się w wodzie brudnej. Po obozie sportowym w mieście Wolsztyn rodzice składali skargi że stroje kąpielowe stały się zielone od glonów i nie dawały się doprać. Byłem skaleczony i moje rany stały się wówczas zielone gdy pływałem w tej zielonej cieczy. 

Pozdrawiam
Adam Fularz
Redakcja Polish News Agency


--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra




Komentarze

Popularne posty

Instytut Ekonomiczny Zielona Góra

Independent Trader.pl - Portal Finansowy

Warsaw Enterprise Institute